Träningsvärk!!!!

Har nästan precis klivit upp ur sängen.. Usch..ont i hela kroppen efter träningen igår, tyckte jag stretchade tillräckligt men antagligen inte.
Theo sitter brevid mig i sin babysitter och busar. Han har börjat med att dra ner den ena leksaken hela tiden. Dom sitter typ gansa hårt med kardborre men dom sliter han ner ändå! Buse!
Kommer igåg första gången han satt i babysittern, då nådde han inte ens upp till leksakerna hihi!
Natten har varit okej, har sovit  iallafall! Theo vaknade vid halv fyra så jag gick in till han och istället för att ge han mat så gav jag han nappen och då blev han tyst och somnade om=)
För en vecka sen ungefär bytade jag ifrån babysemp1 (ersättning) till babyplus2, tycker inte direkt att det gör nån skillnad. Han håller sig inte mätt längre i alla fall. Och om en månad är det dags att börja med smakportioner=)

Jag får väll kanske gå och göra mig i ordning, Theo är redan klar före mig som vanligt hehe! Ska vara uppe på vårdcentralen med Eva kl nio, jag ska passa på att boka tid till en barnmorska då oxä.
Sen blir det kanske bakning till Theos dop när vi komme hem, men förmodligen blir det på fredag istället för Eva kände inte för att baka idag, men vi får se=)
Dop-tårtorna lär bli riktigt fina!

Nu ska jag hoppa ut morgonrocken och göra mig klar!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jo då men de får inte börja föräns e e ett år.. men man måste ju ansöka och det e inte lätt att få plats när det var babybom i år

2009-01-13 @ 10:13:46
URL: http://evelinaevander.blogg.se/
Postat av: Evelina

jo då men de får inte börja föräns e e ett år.. men man måste ju ansöka och det e inte lätt att få plats när det var babybom i år

2009-01-13 @ 10:13:54
URL: http://evelinaevander.blogg.se/
Postat av: Evelina

babysemp e den bra???

2009-01-13 @ 10:17:49
URL: http://evelinaevander.blogg.se/
Postat av: Björn

Hejsan...

tack så MYCKET för ditt inlägg!!!

och tack för att du läser bloggen....

kram/B

2009-01-13 @ 21:37:39
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0