Uppesittarkväll med Sis!

Igårkväll kom syrran hit, vi körde och handla en massa chips och godis sen hade vi uppesittarkväll till två tror jag klokan var. Vi kollade på sex and the city filme för den hade inte hon set, nu har jag sett det 4 gånger=P
Just nu så är det bara jag och Theo som är vakna.. Men Theo håller sånt liv i sin babysitter att syrran nog vaknar snart.
Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska hitta på idag, men tror vi ska åka ner till ystad och gå en sväng i sandskogen och kanske nått annat, sen måste jag vara hemma till fyra för jag ska iväg och träna kl fem. Idag blir det Core, då tränar man mage oh rygg bla på pilatesboll.. Och den lilla mamma mage som är kvar frsvinner nog så småningom om man tränar detta en gång i veckan;)

Jag har fått dop-bilderna nu!=) Syrran hade med sig dom hit igår. Så jag ska lägga upp dom ikväll när Theo somnat så jag har tid och lugn och ro. Men lägger bara upp några i bloggen, sen resten i min bilddagbok(pernillasidnor).

Theo är jätte stopp i näsan.. Var så orolig inatt att han skulle ha svårt för at andas för han andas bara med näsan.

Nog om detta!
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0