Theo´s dop!

Igår var det dags för Theo´s dop=) Riktigt bra gick det! Dennis var fortfarande sjuk och hade feber, fruktansvärd otur! Men han var med hela tiden ändå=)
I kyrkan var Theo jätte duktig och jag och Syrran turades om att hålla 7½ kilos klumpen=P Frutom några små utbrott ifrån Theo som varade typ nån sekund så gick allt utmärkt!
Sen begav alla sig till lokalen och där hade vi väldigt trevligt! Kan säga som så här..det var så längesen min släkt var alla på samma ställe att jag inte ens minns det, så liten var jag. Så detta betydde fruktansvärt mycket för mig!
Theo fick jätte mycket fina presenter som jag tänkte rabbla upp lite längre ner i inlägget. Och kakorna och tårtorna var jätte goda, trots att tårtorna såg lite gifitga ut pga dum karamellfärg ifrån danmark/tyskland! Blå karamellfärg är ju förbjuden att sälja i Sverige så vi fick importera och resultatet blev TURKOS haha, men jaja pojkfärg blev det ju ändå=)
TYVÄRR så har jag inga bilder att visa er för min kamera tog inte en ända bild igår, men pappas tog nog 100.000=P så jag har beställt av han hehe! Ska försöka få hem dom så fort som möjligt så att jag kan lägga upp nån här och resten i min bilddagbok(pernillasidnor).
Jag tyckte dagen var jätte lyckad och är nöjd! Och stolt över mig själv som lyckades fixa allt utan Dennis hjälp (dock med hjälp ifrån Eva) men ändå=)

Ne nu skriker typ Dennis som han i reklamen: Kerstin Kerstin!! ..ja vissa fattar nog vad jag menar=P

Ciao!

Presenter:

Ett mat sett: tallrik, skål, sked, gaffel.
En babybok
Pengar
Ett halsband
En ank-ram
En ask för första tanden
En dop-tavla.
Barnkammarboken
En ram, där man kan sätta in foto när han är 2 månad, 3 månader osv
EN sparbossa, som är en piratmus
Två olika karuseller man kan sätta foto i och den ena spelar
En sagobok
En elefant nyckelring med theos namn ifrån Afrika
Små skedar av elfenben från afrika.
En cocosnöt ifrån afrika=P
En skjal/filt med zebror ifrån afrika
Ett set med bestick
En stor leksak



Dopminne, och fadderbreven som vi fick av prästen


Presenter.


Presenter.


Presenter

(glömde dock fota tallriken, skålen, skeden, gafflen för jag hade redan satt in det i skåpet)

Kommentarer
Postat av: naddie.

du är en riktig powermamma som lyckas få allt klirra trots att dennis ligger sjuk :D

2009-01-25 @ 11:56:04
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: martine

vad duktig du är, en klippa :)

2009-01-25 @ 14:17:21
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: naddie.

absolut jag tycker det med :D känns som jag inte vet hur jag ska hinna med allt dock. föräldrauitbildning på tis sen åker jag till ystad och äter middag med robbans familj för hans bror fyller år, sen på onsdag ska jag träffa jojo innan hon åker iväg med bönderna till åre.. sen torsdag fri under dagen... sen är det bowling och kalas på fredag för robbans bror... fullt ös medvetslös! :D hur ser din vecka ut?

2009-01-25 @ 21:46:00
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Erika

Du har fått två awarder av mig. :)

2009-01-26 @ 00:13:57
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0