THEO, min underbarling<3

Klockan är tio denna måndag morgon och jag har redan varit uppe i tre timmar. Hunnit med att mysa med Theo, duka frukost, väcka Dennis (som fortfarande är lite dålig) och äta frukost, lagt Theo för en liten tupplur, och plockat undan så här är fint i hela hemmet! Nu fattas bara en liten dammsugning men det får vi ta sen när Theo vaknat=)
Håller på att försöka svälja mitt glas Berocca som jag inte tycker är särskilt gott, men för att må bra och vara pigg så gör jag nästan vad som helst!

Brandie har börjat löpa.. Så drygt med massa blodfläckar överallt på golvet. Men hon är duktig för hon städar undan det hon ser själv (alltså slickar bort det). Ett beteede som för när hundarna levde vilt gjorde så att dom döljde sina spår. Väldigt bra tycker jag=) Dock inte alla hundar som har det i sig längre men min underbara Brandie har=)

Känner att någonting fattas i min blogg.. Och jag vet vad det är! ..bilder ifrån dopet såklart! Bloggen känns så naken. Vill ha mina bilder fort så att jag kan få visa er min underbarling Theo när han döptes och var så fin och duktig!

Denna dagen ser ganska tom ut.. Det ända som står på shemat är ett spinn-pass med Sanna ikväll, najs! Tur som är så är ju Dennis hemma idag oxå så dagen blir inte fullt så tråkig då=P
Borde ta mig i kragen och gå till församlingshemet imorgon och vara med på babyrytmiken...har helt enkelt inte haft lust. Plus att dom är lite speciellt där, dom är ganska grupperade och svårt att lära känna nån.. Speciellt om man är lite blyg som ajg är ibland=P Men har hört att stället för föräldrar och barn borta vid ängsgården är mycket bättre så jag får väll ta att samla mod och gå bort där en dag oxå annars lär jag ju aldrig lära känna folk med småbarn som oxå går hemma hela dagarna.

Har fått två bloggawards, men det kommer i ett annat inlägg när jag har bättre med tid=) Men tack Erika!

Kanske ska träffa Naddie en dag i veckan oxå, om hon har en lucka i sitt fullspäckade shema=P Önskar jag oxå hade så mycket att göra i slutet på min graviditet, då hade man kanske inte tänkt så mycket som man gjorde och mått så dåligt. Hoppas hon har tid med mig för det hade varit skoj att se magen en sista gång innan lilla sessan tittar ut=)

Tror det får bli en promenad idag, är lite off så jag behöver nog lite frisk luft så att jag är pigg ikväll då det är dags att svettas!


Kommentarer
Postat av: Johanna

på onsdag =)

2009-01-26 @ 10:50:51
URL: http://johannasignal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det är jättespännande! ja, jag tror inte jag kan hålla mig faktiskt ;) så det gör jag nog!

ehm, det spelar ju absolut ingen roll - men jag har alltid velat ha en flicka! men jag vet inte riktigt vad jag tror, haha. det är faktiskt olika vad folk tror, jag har nog hört pojke lika mycket som flicka!



2009-01-26 @ 11:10:54
URL: http://johannasignal.blogg.se/
Postat av: naddie.

ja torsdag borde funka för mig med :D vi kan väl snacka mer över msn om det?



är kanske lite som du säger, har man fullt ös så går man kanske inte och väntar i en evighet :P



känns skumt att det är så nära nu, snart har jag med bebis pernilla :D

2009-01-26 @ 14:13:37
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: sanna

hittade en länk till din blogg på facebook, så tänkte kika in :)

himla söt theo var då!

2009-01-26 @ 17:02:13
URL: http://hoppetossen.blogg.se/
Postat av: martine

stackars mig, inte länkad på din blogg.. :( haha. Skämt åsido, när ska vi träffas?<3

2009-01-27 @ 15:07:05
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0