Stel som en pinne!

Ja ungefär så känner jag mig idag, stel som en pinne! Kan knappt gå sån träningsvärk jag har idag, men det är ju faktiskt självförhållat så jag ska inte klaga. Mest ont har jag i vaderna, aj aj aj! Tränade ju step igår oh jag antar att det tränar benen mest, känns så i alla fall hehe! Men det var kul, dock svårare än spinning och i vissa läge var jag nästan när på att ge upp och gå där ifrån, men är man envis så är man! Sjukt svårt att komma ihåg stegen.. Och när jag väll fått kläm på det ena steget så skulle vi lära oss ett nytt så allt blev en j*vla röra och jag blev helt förvirrad! Haha hade ingen aning om att jag hade så svårt för det här med kordination. Men efter passet så fick jag e liten privatlektion som hjälpte mig lite. Men jag är envis och ger inte upp efter en gång så det är bara att ge sig på det igen nästa vecka=P
Nästa träningspass blir nog morgon-spinn på lördag=)

Idag har jag absolut inga planer, ibland är det verkligen fruktansvärt tråkigt att vara mammaledig... Det erkänner jag! Jag blir helt försoffad, hatar det! Vill ha något att göra hela tiden helst. Men jag får väll tänka positivt, att detta är ju faktiskt bara tillfälligt och det är ju väldigt mysigt många gånger att bara mysa och fokusera mig helt på Theo.
Tror det är mycket vädert som gör en så negativ oxå. Har absolut ingen lust att gå en sväng och har inte haft det på nån vecka. Längtar tills våren. älskar våren för man blir så glad och positiv! Och man slipper dra på sig femtioelva klädesplagg på sig själv och Theo bara man ska gå utanför dörren!
Längtar efter dom sena kvällarna på uteplatsen, jag längtar till och med efter allt trädgårdsarbete, längtar efter att rensa häcken ifrån ögräs... Ge mig vår eller sommar nu!









Kommentarer
Postat av: Kirsi

Ja jag känner igen det där. Vissa dagar känner jag mig bara så fruktansvärt ensam. Jag vill ha något att göra, men samtidigt är jag alldeles för trött.

Idag är det iaf fint väder så då ska jag klä på oss riktigt med kläder och ta en sväng med barnvanen =)

Vi får ta och träffas sen en dag när jag kommit hem från Småland.

2009-01-15 @ 12:13:04
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0