Spinning!

Herregud i himmelen! Hade ingen aning om att min kondition var så dålig, och det verkar som att mina ben-muskler har förtvinat bort under graviditeten. Fy vad passet var jobbigt! Svettig blev man iallafall, kanske bevis på att man ansträngde sig och verkligen kämpade. Spinning-passet var slut klockan sju och nu sitter jag här 2 ½ timme senare och skakar förtfarande i hela kroppen pga överansträngning. Men antar att det blir lättare och lättare efter varje pass. Näste träningspass blir förmodligen på onsdag kväll, då blir det Step=)
Pappa och Lumi var precis här och hämtade en tv som dom skulle skicka till Rumänien till Lumis bror. Dom stannade en stund och drack kaffe och om två veckor ses vi igen på Theos dop!

Ne nu ska jag titta vidare på "lipstick jungle". Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Jag minns när jag själv började på spinning.

Jag sa att jag aldrig någonsin skulle sätta mig på en spinningcykel, jag tyckte det så allt för tråkigt ut.

Men min kompis tog i vilket fall med mig på ett pass och jag provade. Jisses vad roligt jag hade, men ack vad jobbigt det var. Jag hade också dessa skakningara av överansträngning och illamåående.

Men det blev bara bättre och bättre för varje gång.

Och roligt var det. Jag har funderat på att börja igen. Nu försöker jag få upp lite kondition med Barnvagnen. Men det är klart inte alls sammma sak som att spinna loss på riktigt =)

2009-01-13 @ 06:07:29
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är riktigt roligt att spinna :) Eller ja, första gången gick dåligt, sen spinnade jag inte på 1 månad, sen tvingade en kompis mig igen och sen dess är det favoriten :)

2009-01-13 @ 20:32:32
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0