Söndag idag..

Theo har nästan precis somnat, han var riktigt trött så en liten middags tupplur sitter nog inte helt fel. Jag passar på att blogga lite, vet egentligen ite varför jag bloggar när jag inte har nått vettigt att skriva, händer inget vettigt i itt liv just nu..

Zandra och Valle var här för en stund se med Zandras lille valpis, så underbart söt! Golden-valpar är bara för härliga=) Dom kom för att titta på Theo och se hur stor han blivit. Brandie var faktiskt ganska snäll mot Casper, hon brukar vara mycket hårdare men det kan ju bero på att Casper fattade att det inte var nån idee att jävlas med en surkärrig som Brandie=P

Idag är det söndag och imorogn börjar Dennis jobba igen. Han tycker säkert att det ska bli skönt, jag däremot tycker inte det ska bli så skönt. Dagarna här hemma blir så långa.. Får väll försöka hitta på så mycket som möjligt för att tiden ska gå snabbare.. Det värsta är ju att jag känner typ ingen här i Sjöbo så jag har ingen att träffa om dagarna. Och som jag skrivit innan så kostar det alldeles för mycket att köra till Ystad så fort man har tråkigt.
Men imorgon om jag kan ta bilen så ska jag og köra till ystad, ska fråga Therese om hon vill dricka kaffe med mig=) Sen på tisdag så ska jag följa med Eva till MVC för jag ska beställa tid. Efter det så blir det bakning hemma hos Eva, ska baka en massa till dopet. Sen om jag hinner och känner för det så går jag kanske bort till församlingshemmet och är med på babyrytmiken.
Förutom detta så ser veckan ganska tom ut. Ska försöka träna nån av dagarna oxå, fick ju tre gratis-pass när vi var på gymmet och frågade om medlemskap. Så vi ska träna tre pass och sen bestämma oss för om vi vill bli medlemmar och börja träna nån gång i veckan.

Ne nu kommer Dennis hem, han har varit ute och kört en runda med min betta och sett så den fungerar så han kan köra med den till jobb så att jag kan ta hans bil=) Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka göra något vettigt av denna dag så att man inte försoffar sig helt här hemma!

Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Kirsi

ädå han heter inte Lilleman. Vi kallar han det eftersom vi inte kan komma på ett namn, om inte annar så är vi inte överrens eftersom båda har så olika smak. Sen blev vi lite lurade under förlossninen. Enligt ultraljudet skulle det vara en tös, men det kom en underbar liten pojke istället...



Kram kram

2009-01-11 @ 13:40:23
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0