Segt, väldigt segt...

Theo vaknade redan fem i morse och vill äta, så jag la han i vår sänga och gav han mat sen somnade han om tills klockan var halv åtta. Men usch jag är så trött och kände inte alls för att gå upp.. Huvudet bankar och har ont i magen, hade verkligen behövt sova två timmar till. Men Dennis verkade minst lika trött som mig så jag fick gå upp och se glad ut. Kanske kan övertala han till att jag får sovmorgon imorgon då!
Igår var vi hemma hos pappa och "firade jul", det var trevligt! Theo fick fina julklappar, en vinterjacka, sex par strumpor och en typ sparkdräkt. Sen fick jag en stickad tröja som var jätte fin som dom köpt till mig i österrike och tillsammans fick jag och dennis en en glasform som man typ kan göra lasagn i och en glasskål med lock och sist men inte minst fick vi en bok om konsten att vara förälder (boken kommer ifrån tv-programmet om Nannyn som hjälper familjer). Tror boken är riktigt bra, det handlar mest om rutiner tex sovrutiner, matrutiner och en massa bra tips:)

Jag och dennis har nog bestämt oss för att köpa en systemkamera i före en tv till sovrummet. Jag älskar att fota och det hade verkligen varit kul med en riktig kamera!
Vill ha tillbax min laptop som är på lagning.. Har varit utan den i flera veckor:S Därför jag inte gjort nån fin årsresume med bilder för att alla bilder ligger på min dator.

Idag ska vi ut och köralite, vi vet inte riktigt var men det är mest för att jag ska köra lite imed att jag inte kör bil så ofta. Måste köra lite då och då för att inte komma ifrån det. Nu på vintern tycker jag inte alls om att köra, det är mörkt och halt hela tiden och sen har jag Theo att tänka på och det gör mig så nervös! Men idag ska vi köra en sväng!

Uppdaterar senare om vad denna dag hade att ge! Nu vill lill-killen ha mat!
Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma till miliam (snart 2 barnsmamma)

svar: jag är beräknad till den 25 maj :)

Enligt ultraljudet så är det en liten pojke :D hihi

2009-01-02 @ 13:26:47
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: naddie.

fast på hejbaby.se finns mammasaker med ;) dom har 25% rabatt på allt nu med :D

2009-01-02 @ 19:39:34
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: zandra

Ja det heter nog så.Kul är det iaf :D

2009-01-03 @ 10:27:05
Postat av: zandra

Ja det heter nog så.Kul är det iaf :D

2009-01-03 @ 10:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0