Nyårslöften.

Jag lovade ju att skriva ner mina nyårslöften. Stor del till att jag gör det är för att jag vill att alla ska veta vad jag lovar mig själv och om jag misslyckas ska jag känna mig riktigt dum, en riktigt loser! Men nu hoppas jag på att jag för en gångs skull kan hålla vad jag lovar!

♦ Sluta äta godis och dricka läsk. (förutom på lördagar)

♦ Börja träna. (antingen arobics, spinning eller något liknande)

♦ Ut och gå långpromenad med Brandie minst fem dagar i veckan.

♦ Ut och springa i alla fall en gång i veckan. (till att börja med)

♦ Spendera mer tid med Brandie och inte bli så lätt irreterad på henne.

♦ Inte låta någon behandla mig illa!

Så från och med idag börjar mitt nya och hälsosammare liv! Den lilla mamma-mage som är kvar ska bort och min kondition ska bli som förr igen! Just nu flåsar jag och svettas bara jag gått upp för en brant backe med barnvagen, herregud! Nu blir det ändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0