Morgonspinn och kvällsmackor!

Spinnade med Sanna imorse, flitiga som attans var vi! Gick upp kvart över ju för att bege mig till gymmet och vara med på morogn spinn. Hem, åt frukost som jag köpt med mig och sen iväg till malmö. I malmö blev det in på partland oc köpte balonger och fina servetter till dopet. Sen in på caroli och kollade lite. Hittade inget där så det blev lund, nova. Där hittade vi en fin skjorta till Dennis som han ska ha på dopet. Köpte även ett par träningsbyxor till mig och ett träningslinne. Dennis köpte en bandyklubba.
På vägen hem blev det ett stopp i genarp, fikade hemma hos dennis mormor och morfar och hämtade dopklänningen. Den är så fin=) Ni får se bilder sen efter dopet!

Snart ska vi käka varmamackor och förmodligen glo på en film. Theo sussar sött efter att ha varit vaken i stort sett hela dagen så han var ganska övertrött.

Nu ska jag titta till mackorna!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Åååh spännande med dop. Jag ska snart börja planera lite inför vårat.. Det är ju ändå ett tag kvar, men bra att var förberedd hihi.

Ska bli kul med bilder sen =)

Ha det gott

2009-01-17 @ 22:18:36
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0