Minnen.

Helt slut! Äntligen slagit mig ner framför datorn och känner att jag kan andas ut och varva ner.
Har varit i Svedala hela dagen. Mamma och Bengt var här igår kväll och då frågade dom oss om vi ville hjälpa dom för dom hade bestämt sig för att bli moderna och köpa bärbardator och skaffa internet. Så idag bar det av till netonet med Bengt. Vi hittade en bra bärbardator, en skrivare (fotoskrivare, scanner, kopiater), mus, USB-minne. Sen åkte vi hem till dom och Dennis visade Bengt lite och installerade lite saker på datorn. Medans dom klyddade där hemma så gick jag hem till Lotta och hälsade på. Det var längesen vi sågs och jag ville hon skulle få träffa Theo innan han blir för stor. Sen gick jag även in till Pär och visade Britt-marie Theo och vi pratade en stund=) Kul att träffa både lotta och britt-marie, var ju ett tag sen..
Gick en runda i Sjödiken med Theo, igenom Bjeret..alla minnen kom tillbaka. Det var där vi alltid red, det var där jag alltid var ute och gick med hundarna, jag älskade mysiga Bjeret. Jag älskade mitt Sjödiken. Det var mitt paradis. Ville ju aldrig flytta, men man kan ju inte alltid få som man vill.

Som ni ser så har jag ny design på min blogg, min kära pojkvän var villig att hjälpa mig. Jag blev faktiskt riktigt nöjd=) Vad tycker ni?

Imorgon ska vi kanske iväg och åka skridskor. Om det fortfarande är minusgrader så att dammen fortfarande är frusen. Plus att vi helst måste ha någon annan med oss som kan ta hand om Theo när vi åker annars får vi åka i skift och det är ju inte så kul, jag vill ju åka med Dennis=)

Nu gråter/skriker Theo ute i vardagsrummet, Dennis försöker trösta honom.. Ärligt talat tror jag han är övertrött!

Ne får verkligen ingen ro till att skriva, ingen lugn och ro alls här förtillfälligt!

Kommentarer
Postat av: Erika - mamma till miliam (snart 2 barnsmamma)

svar: joo min mamma opererade sig och fick barn där efter. :P så det är nog ingen fara :) fast det är ju inte så att jag SKA operera mig, men jag vill om hänget inte försvinner :P

2009-01-05 @ 23:40:10
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Vad fin bloggen blev =). Mycket roligare att läsa och skriva i en personlig blogg eller hur??

Min Lilleman är inte riktigt nöjd idag... han är jättegnällig. Tror att han är hård i magen, ska kolla sen. Vad spännande med dopet, är det många som kommer?

Många kramar

2009-01-06 @ 10:31:58
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0