Massa att fixa, dop imorgon!=)

Igår kom dennis hem ifrån jobb redan vi ett, sjuk..feber. Det första jag tänkte på var: Fan det kunde ju inte kommit lägligare nu till dopet och allt! Han är fortfarande dålig, men ändå bättre än igår. Så det är bara till att hoppas på att han är bra till i morgon och att jag inte blivit sjuk.

Var ju på möte med prästen igår och det andra barnet spm ska döpas. (det är Theo och ett barn till imed att det är en barngudstjänst). Och mötet gick bra, vi kom övernes bra. Bestämde psalmer mm. Eva följde med mig dit imed att Dennis var sjuk.

Imprse var vi och hämtade kortet till församlingshemmet så att vi kan låsa upp och låsa. Sen blev det en tur till Ystad. Till ÖB, köpte pappersdukar mm. Sen in på babyproffsen där jag köpte dregelscarfsar till Theo.



Sen kom vi på att det var typ 2½ timme tills Eva skulle till läkaren så vi körde till McDonalds och fikade lite. Sen för att fördriva tiden körde vi till Åhlens och glodde lite. Och där va ju REA! Theo fick lite kläder av sin farmor: en jacka, ett par tossor, en body och ett par byxor. Bodyn och byxorna är storlek 74-80 så det får han vänta med att han till våren/sommaren.





Vi sex ska jag och Eva till lokalen och fixa en massa. Göra det riktigt fint till imorgon=)
Dennis får stanna hemma med Theo Det är bäst så att han inte blir ännu mer dålig.
Sen efter vi fixat där så blir det pizza och lets dance=)
Ne nu skriker Theo efter upmärksamhet här i sitt babygym så jag får ta och umgås med han lite. Kanske uppdaterar senare om jag har tid i allt dop-stress!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: naddie.

usch mycket och stå i ikväll då antar jag :P hoppas du slipper sjukna till nu bara :(

2009-01-23 @ 17:46:22
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

nja snarare mer förvånad att det REDAN är dags! känns inte som det ska kunna bli villken dag som helst... men iof hur ska det kännas? :D



försöker se allt så positivt som möjligt, i can do this!



hur var dopet idag?

2009-01-24 @ 20:42:51
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Tror att dopet blir jattebra! Onskar att jag kunde fa sen den lille i klanning :P

Kram pa er alla fyra, och halsa Dennis att hans ka krya pa sig.

2009-01-25 @ 06:39:29
Postat av: Anniken

Tror att dopet blir jattebra! Onskar att jag kunde fa sen den lille i klanning :P

Kram pa er alla fyra, och halsa Dennis att hans ka krya pa sig.

2009-01-25 @ 06:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0