Måndag-kväll..

Så...nu sover lillkillen och man har lite lugn och ro.
Träningen gick bra idag, jobbar så hårt jag kan men lär ta ett tag tills jag klarar köra på lika hårt som dom andra. Så fort jag pressar mig själv så blir jag alldeles skakig och svimfärdig, till och med illamående. Men skackade med instruktören och hon sa att det blir bättre och bättre ju mer tränad jag blir.

Denna dag har varit helt okej. Gick en lång runda med Theo i förmiddags, sen packade jag ner alla hans för små kläder i en låda som sen ska upp på vinden. Sedan ringde Syrran och frågade om hon och Andy kunde komma och hälsa på, så dom kom en stund och fikade. När dom åkte åt vi middag sen var de dags att bege sig och träna!
Imorgon ser det ut att bli fika med Sanna och Therese i Ystad, trevligt=), ja och Theo så klart!
Nu blir det tvn en stund, sen sängen!

Lägger upp en bild på högen av för små kläder som jag så sorgligt nog måste skicka upp på vinden.. Men vem vet, kanske man får användning för dom igen?;)

Fler bilder hittar ni i min bilddagbok (pernillasidnor).



(3 månaders avlagda kläder, deppigt!)

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag utmanar dig kolla in min blogg

2009-01-27 @ 11:09:43
URL: http://www.jonnasmamma.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0