Let´s dance!

Ni missar väll inte premiären av let´s dance ikväll?

Sitter just nu mätt och belåten i soffan och bloggar, precis käkat middag som idag bestod av stekt laxfilé, potatis och kall gräddfil-chilisås, MUMS!
Väntar på Sanna som snart kommer och hämtar mig, vi ska köra bort till gymmet och betala medlemsavgift och höra så att allting är som vi tänkt oss=)
Sen på vägen hem så blir det ett stopp i affären för att köpa godis att smaka på till let´s dance! Japp ni hörde rätt GODIS va? det är ju inte lördag idag!!! Har kommit fram till att mitt humör mår bättre av lite godis ibland. Ska dock inte äta lika mycket som jag gjort innan, men lite då och då för att stilla mitt aggresiva humör. Nu när jag ska börja träna så skiter jag i att jag äter godis då och då för det är ju inte så att jag är överviktigt utan anledningen till att jag slutade äta godis var för att stötta min kära sambo som oxå slutat. Så...nu har jag förklarat mig och erkänner: Jag har brutit mot ett av mina nyårslöften, skäms på mig! Men ni ska se att Pernilla lär ändå vara slimmad till sommaren för hon är riktigt taggad till att börja träna!!
Så får man väll lagom fin kropp till man beslutat att skaffa en unge till;) (ta det nu inte fel, inte ska jag bli gravid redan till sommaren).

Imorgon förmiddag bär det av till Svedala, hem till mamma och hjälpa dom med deras data. Utöver det, inga planer!Blir nog en lugn helg. Sen på måndag börjar Dennis jobba igen och dagarna här hemma lär bli långa igen. Men ska ta mig i kragen och gå på lite mamma-träffar och sånt. Babyrytmiken börjar ju faktiskt på tisdag=)

Nu kommer nog snart Sanna, måste gå och göra mig klar!

Ciao!♥

Bjuder på en gammal bild ifrån när jag var i London April-07 =)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har förendrats såååå mycket :) o bara till de bättre.. :)

2009-01-09 @ 17:11:24
Postat av: Martine

Jag ska oxå ta mig i kragen, hihi. London, det var tider ;) saknar london!

2009-01-09 @ 18:48:02
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: naddie.

du som har så snygg kropp redan! vet MÅNGA som hade velat byta kropp med dig och framförallt ännu fler som hade velat se ut som dig efter en graviditet ;)

2009-01-09 @ 23:10:27
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0