Känns bättre...

Idag känns det bättre, idag är jag positiv.

Igår fick jag äta godis och dricka läsk för det var lördag, och det gjorde jag:) Man uppskattar det mycket mer närman inte får det varje dag!
Änsålänge har jag inte brytit något nyårslöft! Och jag tycker faktiskt om mitt nya hälsosammare liv:)
På måndag ska jag och Sanna träffas, vi ska gå in på internet och kolla upp shemat på kraftverket där vi ska börja träna. Vi vet väll inte riktigt vad vi ska börja träna än å vi ska kolla upp det oxå!

Köpte fotoalbum igår, två stycken tjocka album. Ett får året som gick och ett för 2009. Måste börja skärpa mig med att framkalla bilder och sätta in i album. Det är ju roligare för Theo att sitta och titta och peka i ett album än på en jävla dataskärm!

Igår var jag och Dennis flitiga, vi gjorde Crepes med taco-köttfärsfyllning. Det blev faktiskt gott:) Och i förrigår gjorde vi egen korvstroganoff, det är framsteg för oss! Alltid annars brukar vi typ använda kryddmix på påse där man typ bara tillsätter mjölk+vatten+kött hehe! Men nu är det ändring på det! Jag vill faktiskt lära mig laga mat!
Idag blir det biffar som vi har i frysen sen sist vi åt det (jepp hemalagade) med potatis, brunsås. Har hittat en jätte bra sida på nätet som jag nog kommer besöka troget i fortsättningen, skit bra recept hittar ni på tasteline.

Usch..är verkligen trött.. Var uppe fyra och gav Theo mat, sen låg han bara och sprattlade i vår säng och sov inte mycket. Dennis gick upp vid halv sju och tog honom för att jag skulle få sova lite..men icke! ..det gick ju inte när man hörde Theo vråla och låta besvärad ute i vardagsrummet så jag gick upp. Och när jag kommer ut i vardagsrummet har han somnat i Dennis famn i soffan. Hade lika bra kunnat gå in och lägga mig igen men kände att jag inte orkade försöka somna om IGEN.

På onsdags är det dags för ett nytt besök på BVC med Theo, spännande! Det ska verkligen bli kul att se hur mycket han gått upp i vikt och hur lång han blivit imed att det var ett tag sen sist. Var nog en månad sen...

Allt för mig just nu.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0