Händelserik dag!

Ja denna dag har varit allt förutom tråkig.
Dagen började lite segt med morgonrocken på ända tills tio, sen hoppade jag in i duschen och efter det kände jag mig som en människa igen! Sen kom Sanna hit, vi drack en kopp kaffe, snackade skit och kollade på shema för träningen. Vi har bestämt oss för att köpa ett 6månaders kort och på det får man träna hur många pass man vill i veckan. Och med pass menar jag: power, spin, aerobic, muskelpass, core, step, box mm. Ska bli så jävla kul och skönt! Vi ska nog träna tre dagar i veckan:)
Medans Sanna var här så ringde Denis försäkringskassan och frågade hur vi skulle ändra dagarna så att jag inte får nån pengar på helgerna, vill börja jobba helg nämnligen. Och det går tydligen ändra så när jag vill kan jag börja jobba helg igen=) Ska ringa McD och säga till dom att jag kan jobba helg och har även sagt till Eva att jag kan ställa upp på Kärnan(mitt andra jobb) oxå. Ska bli skönt att jobba nån timmar då och då=)

När Sanna sen kört hem så körde vi till BVC för Theos kontroll. Han är nu 64cm lång och väger 6800g. Alltså har han växt 12 cm sen han föddes och gått upp 3kilo i vikt. BM sa att han låg över kurvan och att han såg jätte fin och stor ut=)
Ska dit den 20.e igen för vaccination..Usch! Läskigt..
När vi var klar på BVC så körde vi hem och tog på oss en massa kläder mötte upp Daniel och Johanna och körde sen iväg och åkte skridskor på dammen vid skolan. Det var kul, men kallt! Så om vi ska iväg och åka imorgon igen så ska jag ha mina skidkläder på mig det är en sak som är säker!
När vi kom hem blev det matlagning, taco fyllda frallor, mums! det blev riktigt gott! Johanna och Daniel åt hos oss och Eva kom oxå in och åt hos oss för det blev mycket över=P
Efter detta bar det iväg till Novalund för att hämta min laptop som varit på lagning i en månad typ. Medans Dennis hämtade den på mediamarkt så gick jag, Johanna och Theo in på H&M. Jag köpte skjortan jag ska ha på dopet, dock inte en vt för det fanns inte så det blev en ljus randig ch sen ett svart skärp. Sen in på intersport och köpte ett par reebok-skor till mig som jag ska ha när jag tränar, dom hade kostat 1000kr men var sämkta till halva priset=)
Sen var det dags att köra hem, hålla kväll och natta lillen. Han somnade för ungefär en halvtimme sen, mitt söta lilla hjärta♥

Ne nu har jag skrivit grymt mycket och ni orkar säkert inte läsa allt!

Natti!



Kommentarer
Postat av: naddie.

Jag har också planerat mina dagar så jag inte får betalt lördag/söndag så jag ska kunna jobba extra igen sen när det känns rätt :)



du såg inga rosa byxor på H&M på nova idag? slut överallt jag har varit :(

2009-01-07 @ 23:29:56
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft ett bra jullov! Börjar du också imorgon? :)

2009-01-07 @ 23:33:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: martine

Nä det är inte bara dem man saknar, men innan träffades man oftare och ringde varandra mer. Jag vet inte varför det försvinner :S Vi har tur som har varandra :) love you!

2009-01-08 @ 10:49:51
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0