Hääärligt!!!

Fick sova till tjugo över nio=) Visserligen så fick jag vakna en stund vid halv sju och ge han lite mat, men då fixade dennis maten och bar in Theo i vår säng så jag behövde nara ge han maten sen somnade vi båda igen. Vakade före Theo idag, låg och tittade på han en lång stund innan han vaknade, mysigt!

Uppdaterade ju inte igårkväll, men jag bokade i alla fall e tid på MVC och sen tyckte dom även att jag skulle besöka en läkare pga hur jag kände mig. Så jag ska till MVC den 20.e och om mina värden är bra så bokar jag en tid direkt hos en läkare så att dom kan hjälpa mig och komma underfull med varför jag mår så här?
När vi kom hem ifrån vårdcentralen så blev det bakning i alla fall! Så nu har vi bakat fyra sorter: Kärleksmums, kokostoppar, drömmar och sockerkaka. Så nu är det bara domkanelbulleliknande grejorna kvar=) Tårtbottnarna är gjorda för längesen och infrysta, resten av tårtorna meckar vi ihopa på fredag och lördag morgon tror jag. Känns skönt att nästan allt till dopet är fixat, bara massa småsaker kvar och en stor grej: dopklänningen måste hämtas!

Här kommer lite bilder ifrån bakningen, ni får ursäkta kvaliten för dom är tagna med min mobil som inte har den bästa kameran.


Två av sockerkakorna i ugnen.


Drömmarna.


Drömmarna nerpackade och klara för frysen.


Av detta ska det bli kärleksmums, lite mer cocos kom sen på och delades i rutor.


Kocostopparna innan dom åkte in i ugnen. Sen kringlades även choklad på dom.

Så med andra ord var vi väldigt flitiga igår=)

Ikväll blir det träning, step kl tjugo över sju med Sanna. Hoppas mitt magont gott över tills dess för just nu har jag jävligt ont!
Fram tills ikväll har jag inga planer, får se vad som händer. Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0