God morgon!

Theo sover fortfarande.. Han somnade 20.30 igår kväll och har inte vaknat något inatt, och nu är klockan 10.00. Han brukar ju sova hela natten, men aldrig till 10.00! Han brukar ungefär sova till 07.00 ungefär. Jag vet jag är löjlig men innan jag satte mig här så gick jag in och kollade så att  han andades. Blir så orolig när han sover ovanligt länge.

Igår satt jag och meckade lite med photoshop, försöker lära mig, men det kan nog ta ett tag! Så bilderna jag lägger upp hädanefter är inga proffsbilder. Fler av mina "försök" hittar du i min bilddagbok (pernillasidnor).

Kom precis på att Dennis kört till jobb med vagnen i bilen. Så idag blir det till att hålla sig hemma hela dagen. Kan ju inte köra nåmstans iheller för vår ena bil gick i sönder i fredags, typiskt oxå!

Idag ska jag nog försöka städa om Theo kan underhålla sig själv lite. Här ser för j*vligt ut!! Har ju ändå inget bättre för mig idag. Imorogn blir det BVC 10.00 och sen ska jag till MVC 13.00. När jag bokade tid till MVC glömde jag att jag hade tid på BVC samma dag så nu får jag köra dit en gång och sen hem och se dit igen hehe!

Ska passa på att käka lite frukost nu innan lillen vaknar! Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hah! Vad häftig bild gumman! Ska lätt anlita dig till att ordna bilder :)

Hoppas din dag blir bra! Puss & Kram

2009-01-19 @ 10:47:33
Postat av: Kirsi

Ååh vilken häftig bild =)

Du är ju riktigt haj på det där =)

Kraaam

2009-01-19 @ 14:09:06
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0