Fullspäckad dag!

Ja denna dagen blev ganska fullspäckad ändå!
Just nu sover Theo middag så jag har passat på att duscha och göra mig i ordning och nu fick jag lite tid över så jag passar på att blogga lite.
Jag hade oxå behöv sova middag egentligen för jag har bara sovit tre timmar i natt plus en timme i morse. Och det beror inte alls på Theo för han har sovit som en stock, han vakande en gång vid tre men förutom det har han sovit bra. Jag kunde bara inte somna igår kväll.. Låg och tänkte en massa så jag höll på att bli knäpp! Tillslut somnade jag vid tre och sov nog tio minuter sen vaknade Theo, somnade nog igen vid halv fyra och vaknade igen sex sen somnade jag en liten stund mellan sju och åtta. Så idag är man lite seg.
Ska bege mig till ystad lite över tolv. Ska in på babyproffsen och köpa segelscarfsar till Theo för han dreglar ju värre än en sanktbernardshund haha! Sen ska jag hämta Therese nere vid ÖP kl ett och sen köra upp till McD och snacka med chefen och ta en kaffe med Therese.
Sen hem så att jag är hemma innan halv fyra, städa undan lite, laga mat och sen när Dennis kommer hem så blir det till att käka fort som f*n för sen ska jag träffa sanna vid gymmet vid halv sex för träningspasset börjar sex och man måste vara där en halv timme innan. Kan ju bara hoppas på att passet inte är fullt! Det blir spinning idag=)
Så ungefär så ser min dag ut idag! Älskar att ha något att göra! Hatar bara sitta hemma och glo!

Ne nu ska jag slänga på mig lite smink och plocka fram lite kläder att klä på Theo när han vaknar=)

Ha en trevlig dag!

Bästa låtarna just nu:
Leona Lewis - Run
kings of leon - use somebody


Kommentarer
Postat av: naddie.

nja, jag har inte hunnit bli nervös än... det är kasnke det jag jagar när jag sitter och läser alla dessa förlossningsberättelser?



jag har blivit heltuff och tror jag klarar allt nu under graviditeten :P



. . . men man blir väl mindre tuff när man väl ligger där, eller ska sätta sig i badkaret naken inför en massa okända människor!



lägenhet har vi 3 olika i ystad som är våra om vi vill ha dom, en på regementsgatan, en nere i hamnen och en till som nog låg 50 m ifrån gågatan tror jag det var! dock är alla inflyttning till 1 april... så det ser ut som att det blir till och bo hemma hos pappsen tills dess.. villket egentligen inte stör mig något då han aldrig är hemma och jag har ett helt hus för mig själv :P



men det kanske ändras så det blir tidigare , vi får se. Hur som helst kan jag tycka det är skönt och ha folk omkring mig!



har börjat bli lite nervig över att flytta till ystad.. känns som att jag inte riktigt har något där. men egentligen har jag inte mycket mer än i svedala :S är nog liet rädd att man ska isolera sig för mkt :(

2009-01-12 @ 14:11:35
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0