Fika i Ystad..

Hemkommen ifrån Ystad för en stund sen... Var trevligt med en fika och lite skitsnack=) Blev även lite shoppin, köpte fem par bodies till Theo på lindex i storlek 74 som han kan ha till våren=) Bilder finns i min bilddagbok(pernillasidnor)
Kvällen ser lugn ut, händer nog inget speciellt. Imorgon kanske jag ska träffa Jusse och sen vid fem blir det träning(Core).

Jag tror verkligen ingen längtar så mycket till sommaren just nu som jag!

Sitta ute och grilla och mysa.
Åka och bada.
Sola och bara njuta.
Åka inlines.
Käka frukost på altanen i morgonsolen.
Slippa klä på sig tio kilo kläder innan man går ut.

GE MIG SOMMAR NU!!! (eller i alla fall vår!)

Har fått lite awards och en utmaning, lovar att ta tag i det antingen ikväll eller imorogn, I swear!!

Helt sjukt så många som är beräknade att föda nu i vår, jag känner minst fyra, kul=) Mysigt med nykläckta bebisar=)

Ne usch..vad ska vi äta till middag ikväll? Får väll ta och komma underfull med det och kanske göra något vettigt denna dag. Theo nannar just nu, så jag kanske ska passa på att fixa nån mat nu..hmm. Lille gubben är förkyld, stackaren! Han bara nyser, hostar och snorar hela tiden, men tur som är ingen feber änsålänge!

Allt för mig!♥

Kommentarer
Postat av: Anniken

Ser saaa fram emot svensk sommar jag med ska du veta. har ju fatt lite mersmak nu :P

2009-01-29 @ 12:25:50
Postat av: Malin

Sitta ute och mysa.

Åka och bada.

Sola och bara njuta.

Käka frukost på altanen i morgonsolen.

Slippa klä på sig tio kilo kläder innan man går ut.



Detta stämmer bra med hur livet i Thailand är! =) så glad över att vara här, men saknar er och skulle vilja se Theos utveckling "live"

2009-02-01 @ 12:14:41
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0