Envis som en...?

Blev ingen skridskoåkning idag=( Får bli en annan dag om det fortsätter vara minusgrader. För en liten stund sen var det ju plus grader.
Har bara slappat och slöat hela dagen. Ska snart laga lite mat, så fort Dennis kommer hem ifrån affären. Idag blir det fiskpinnar och potatis (typ dennis favorit), sen imorgon blir det Frallor fyllda med taco-köttfärsblandning. Blir det gott imorgon så lägger jag upp receptet för det verkar verkligen vara busenkelt=)
När vi käkat så blir det en promenad till videobutiken allihopa, hyra film och passa på att motionera samtidigt! Jag tycker jag har varit jätte flitig, har varit ute på långpromenader varje dag förutom igår. Och det är ju sagt fem dagar i veckan så än så länge håller jag mitt löfte! Godiset har jag inget direkt begär efter, men däremot Colan, min älskade Cola. Min Cola var ju lixom istället för rökningen på ett sätt. Skulle det gå utför så får jag ju dricka cola ändå, bättre det än rökningen. Men jag SKA klara det! Får alltid höra att jag är grymt envis och aldrig ger mig, här är ett exempel på att det nån gång faktiskt kommer till nytta=D Va e det nu man säger, Enivis som en....? Hmm kommer inte på vilket djur det är man brukar gemföra med=P

Imorgon ska jag träffa Sanna på förmiddagen, ska fixa så att vi börjar träna snart..weeiihoo! Då lägger jag in andra växlen och ger gärnet! Platt mage, here I come!! (förhoppningsvis)
Sen vid två bär det av till BVC, Dennis ville nog oxå följa med verkade det som. Han brukar ju jobba annars men nu är han ju ledig så då får han ju passa på=) Ska bli skoj att se hur mycket Theo växt!

Ska släppa in Brand nu.. Ciao!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sån fralla med tacoköttfärsfyllning brukar jag göra i ett helt fransbröd som man gröper ur och in i ugnen och har MASSA sallad till. Perfekt enkel bjudmat när man inte orkar anstränga sig ;)



jo, jag har aldrig beställt något ifrån ellos så vet inte alls hur kvaliten är :P tror du visade mig något du hade köpt därifrån när vi var hos er :)

2009-01-06 @ 16:18:15
Postat av: Kirsi

Ja det blir säkert bättre när man kommer in i mer rutiner.

Sådana färsfyllda baguetter är busenkelt att göra och riktigt gott =)

Förresten har du ngn msn? Lättare att snacka där =)

Kram kram

2009-01-06 @ 16:50:01
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Emma

Get :) Kramar

2009-01-06 @ 22:49:58
Postat av: Sofia

Själv har vi i stockholm haft nästan -10 grader idag :P

2009-01-06 @ 23:01:23
URL: http://soffelull.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh! Ska absolut lägga till dig. Jag är så dålig på att lägga till folk men sen så glömmer jag bort att läsa vissa bloggar ibland och måste ta igen mig haha så jag lägger till dig.



Hoppas ni har det bra!:)

2009-01-06 @ 23:13:58
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh men vad bra! Skönt som sagt att man i alla fall känner gravida. Jag har gått och blitt lite av en ensamvarg på senaste tiden, orkar knappt träffa mina vänner. Men det går ju inte trä'ffa dom om dagarna och göra sånt som man kan göra med barn, ska dra med mamma ¨på lite utflykter. :)

2009-01-06 @ 23:16:33
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, man får hoppas på det.. För usch vad frustrerande! Kramar

2009-01-07 @ 10:20:00
Postat av: naddie.

visst är det så :P robban kan envisas hur mycket han vill, mammahormonerna är nog tillräkcligt envisa för att vinna denna fighten ;)

2009-01-07 @ 11:27:29
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Stenis

Envis som en åsna heter de ;P

2009-01-08 @ 17:25:34
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0