BVC/MVC!

Ska vara på BVC med Theo kl tio, den lille stackaren ska vaccineras=( Ska försöka att inte oroa mig och stressa upp mig för då kommer Theo bara bli ännu mer ledsen enligt BM.
Sen ska jag hämta upp Sanna, vi ska fika. Sen kl ett ska jag vara på MVC och förhoppningsvis vill Sanna fälja med mig dit så hon kan underhålla Theo medans jag gör det jag ska där.
Igår gjorde jag en liten överraskning till Dennis. Jag gjorde varmchoklad med vispgrädde och cupcakes med choklad glasyr och strössel. Detta satte jag fram när handbollen var slut och vi skulle börja kolla på "Smekmånaden".

Om det nu finns en gud så hoppas jag att han är på min sida idag! Fan om inte mina värden ser bra ut, vill inte gå till läkaren, vill inte oroa mig!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Haller en tumme for dig gumman!

2009-01-20 @ 11:24:13
Postat av: Emma

Ja, blä. Det var inte gott kan jag ju säga. Men jag hade ingen diabetes :P Hoppas att allt går bra för dig idag!!! Kramar!

2009-01-20 @ 12:27:09
URL: http://guppyfisken.bloggagratis.se
Postat av: naddie.

nej gud :P har laddat ner det 1 gång men öppnade aldrig det för jag trodde det skulle vara svårt och jag har inte den tiden att lägga ner mig och lära en massa känns det som!



använder mig av microsoft picture it alltid!



villken version ps laddade du ner?

2009-01-20 @ 13:37:46
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0