Batman "the dark knight"

Kollar film, eller ja jag pendlar med ögonen mellan datan och tvn. Börjar bli riktigt trött, och ännu mer trött blir jag när jag tänker på att Theo förmodligen kommer vakna vid fem och vilja ha mat..suck..han är inne i nån tillväxt-period tror jag för han vaknar så tidigt varje natt nu, det gjorde han inte innan. Innan hade man turen och fick sova till sex-sju, men man kan väll inte alltid ha tur.
Theo har varit riktigt gnällig idag, ännu en anledning till att jag tror att han är inne i en tillväxt-period. Hoppas han är lite gladare imorgon=)
Usch..är så trött så att jag skriver fel och får skriva om hela tiden, så jag tror jag säger godnatt till bloggen, datorn och min hjärna nu!



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack :)

Det är jobbigt när ens barn kommer in i perioder då dom vaknar tidigt...

Ha en bra dag!

2009-01-09 @ 09:53:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Denise

Såklart! Det är bara att ringa när ni är i Arlöv, så kan ni komma in om.

Önskar ni er ngt speciellt till Theo inför dopet? Något ni vet att ni behöver/vill ha?

kram

2009-01-09 @ 09:55:10
URL: http://snisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0