Ballonger?

Någon som vet var man kan få tag på ljusblåa ballonger? Hittar bara ballonger med blandade färger.
Eva var här och lämnade tårtbottnarna till dopet igår. Kan ju säga att jag får nog ta och rensa ur frysen rejält om jag ska få plats med resten av kakorna oxå för bara tårtbottnarna tog upp en hel låda i frysen.
Börjar känna lite stress inför dopet. Dom har inte ringt mig fån kyrkan än så jag har inte varit och pratat med dom eller nått, vet typ ingenting om vad som händer i kyrkan. Resten har jag koll på, men just vad man gör i kyrkan har jag ingen aning om. Har aldrig varit på dop, jo när jag var liten men det minns jag inte. Vill ju egentligen läsa en dikt som jag tycker är jätte fin, men det är jag för feg för så Dennis bror Daniel (Theos gudfar) skulle läsa den, men sen fick vi reda på att han skulle upp i fjällen och kunde inte komma på dopet=( Så jävla typiskt! Man gör allt för att Syrran ska ha komit hem ifrån Afrika till dopdagen föratt man vill ha med dom viktigaste..så blev det istället Daniel som inte kunde komma!
Så nu blir det nog ingen diktläsning, i så fall om Syrran vågar..får fråga henne!

Det verkar ju fortfarande vara minusgrader så det kanske blir skridskoåkning idag i alla fall!=) Får se vad vi kommer fram till sen när sömntutan vaknat.
Theo somnade igen för en liten stund sen, kan tänka mig att han sover en halvtimme (högst) sen vill han busa igen.
Efter långt om länge så somnade han igår, han var ju så sjukt jobbig för han var riktigt övertrött!

Imorgon är det dags för BVC-besök, spännande!



Kommentarer
Postat av: Denise

Ja, nu är han med. Inte meningen att glömma skriva upp det=)

Ja, hon ringde till dig igår när vi var där. Påminde henne för hon hade glömt det=)

2009-01-06 @ 10:14:11
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Denise

Kolla denna sidan. Affären ligger i malmö.



http://www.party-land.se/webshop/

2009-01-06 @ 10:32:55
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, alla säger; njut av graviditeten & att det hör till att man ska äta en massa onyttigt. Och det har jag delvis gjort, men jag försöker ändå tänka på hur jag vill se ut efteråt. Jaså? 0: det hade jag ingen aning om. Men mitt hår har blivit ganska glanslöst nu under graviditeten & jag mår nästan dåligt av hur hemskt det ser ut :p men då borde jag kanske vänta, det kostar ju dock en hel del pengar.

2009-01-06 @ 12:46:45
URL: http://johannasignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0