Y-town idag!

Jes idag bär det av till Ystad för lite fika. Först ska jag kanske fika med Sanna och Tilda sen klockan ett ska jag vara hemma hos Maria för att fika med alla mammor och bebisar ifrån föräldrargruppen förutom en mamma med sina tvillingar. Så vi blir fem mammor och fem bebisar, kul=)

Har precis gjort mig i ordning, så nu sotter ag här helt klar.. Det är ju bäst att passa på medans Theo sover för sen vet man ju aldrig hur mycket man får gjort. Så är han vaknar gissar jag på att han vill ha mat med en gång! han har inte ätit så bra nu imorse så han är nog ganska hungrig!
Han sov bättre inatt, han vaknade bara en gång och det var inte försen vid fyra. Då tog jag in han i vår säng, gav han mat sen somnade vi igen. Vet inte om det beror på att jag hade helt släckt i hans rum inatt!

Nä nu ringde Sanna, hon kommer om en kvart så nu får jag väcka Theo och ge min gose lite mat innan vi kör!

Ha en trevlig dag! ..det ska i alla fall jag ha!=)

Kommentarer
Postat av: martineee

låter som en trevlig dag :)

2009-02-03 @ 11:12:40
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Låter som du kommer få en trevlig dag.

Sover Theo i eget rum? Duktigt av han isf.



=)//Kirsi

2009-02-03 @ 11:17:06
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: A

Vilken mysig blogg!



Ha en riktigt trevlig dag!

2009-02-03 @ 12:03:08
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0