Onsdag förmiddag...

Måste erkänna att jag tyckte ni var väldigt dåliga på att kommentera den söta bilden i förra inlägget! Helt underbara är dom juh=)

Jaha..denna dag...kommer bli lugn.
Har hängt lite tvätt, plockat undan lite och bäddat sängen nu på förmiddagen. Hade en snäll sambo som plockade undan en massa disk bla i morse innan han körde till jobb=)
Nu tar Theo en liten powernap och jag passar då på att blogga lite!
När han vaknar blir det en promenad till ICA för att handla lite behövliga saker till kylen bla.
HATAR bilar asså! Bara går i sönder och klyddar hela tiden.. Va fan bättre förr när det fanns häst och vagn! Och det värsta av allt är ju att där är så mycket elektronik i bilarna nu så man kan ju inte fixa ett skit hemma själv. Så detta lär nog bli en dyr historia! Vi som precis kommit överens om att köpa en tv till sovrummet, typiskt oxå!

Ikväll ser det ut att bli träning!=) Känner ju mig ganska frisk nu! Det blir Core.. Vilke betyder att jag kommer ha ont i magmusklerna X antal dagar framöver men det är det värt! Bara mammamagen blir platt igen så;) Vill ju gärna våga vis mig på stranden i sommar. Nä..nu överdriver jag..det hade jag gjort ändå, hade inte brytt mig om nån klagat på min kropp, HALLÅ jag har fött barn! Plus att det var väldig längesen jag hade helt platt mage, men dock önskar jag mig en platt mage med lite muskler och det ska jag oxå kämpa för att få!

Tråkigt väder att gå ut och gå i.. Men måste ju få handlat och bilen går ju inte köra en meter ens! Men jag behöver en liten promenad, både jag och Teo behöver lite frisk luft! Brandie hade oxå behövt en promenad, men hon haltar ju.. Hon kan verkligen inte låta tassarna vara! Har sprutat med kortison-spray men det hjälper ju bara för stunden sen är hon på tassarna igen! Plus att det är lite bökigt att gå till ICA med bde vagnen och Brandie, en sak om jag hade gått på cykelstigen här vid ängen, då hade jag kunnat ha henne lös. Men nuförtiden när hon mest är i trädgården så drar hon som fan när vi är ute och går, speciellt om vagnen är med! Men antar att det är mitt fel.. Promenerar ju inte alls lika mycket med henne nu som innan, men så fort det blir lite ljusare på kvällarna så blir det kvällspromenader igen, I promise!

Ska gå och klä på mig något vettigt så jag är någerlunda klar när han vaknar!

Kommentarer
Postat av: Linus

Tack! Eller det är ju inte jag som ska tacka egentligen, det är ju inte jag som har gjort den, men tack ändå! =) Allt bra annars?

2009-02-04 @ 12:32:06
URL: http://carolinegrotte.blogg.se/
Postat av: Linus

Jodå det är bara bra. Anton har varit förkyld länge men det börjar bli bättre nu. =)

2009-02-04 @ 14:03:26
URL: http://carolinegrotte.blogg.se/
Postat av: Linus

Ja, men de har ju en tendens att bli förkylda när de ska ha tänder så jag undrar om det inte är dags för Anton att få där uppe nu. Har Theo fått några tänder än?

2009-02-04 @ 17:08:30
URL: http://carolinegrotte.blogg.se/
Postat av: naddie.

ja gud tiden går dö fort :D ja, jag har inte hunnit planerat in riktigt :S vågar man planera in vad som helst nu? :D



ska höra med robban om vi inte ska vara i ystad något nu i det närmsta så jag slipper åka fram och tillbaka en massa...



ska kolla med honom ikväll :)

2009-02-04 @ 21:16:53
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Linus

det verkar vara det då. Anton var JÄTTE ledsen den kvällen tänderna trängde igenom, sen var det lugnt igen. Han fick 1:a och 2:a med en veckas mellanrum.

2009-02-04 @ 21:48:10
URL: http://carolinegrotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0