Melodifestivalen!

Nog det sämsta någonsin! Hur f*n kunde hon : Snälla, snälla! gå vidare i andra chansen ens? Herregud var är melodifestivalen på väg egentligen, ut för ett stup kanske?
Men dom som gick vidare till Globen var ju faktiskt hyfsat bra! Det var nått härligt med Emilias låt.
Hoppas nästa vecka är bättre!

Att jobba igår var heöt okej. Efter sex timmar hade jag ont överallt och var så trött att jag inte visste var jag skulle ta vägen! Fåt vi se hur det går att jobba åtta timmar idag då!=S Hade aldrig anat att det var så jobbigt att jobba när man går upp ca 2-3 ggr per natt! Har ju inte kännt mig så trött hemma, men märkte nu på jobb hur trött man egentligen är! Får gör mitt bästa i alla fall, man kan ju inte begära hur mycket som helst ifrån mig när jag inte jobbat på länge.
Började jobba på helt fel helg i alla fall, det är en sak som är säker. Helg event och en massa kuponger mm är inget kul att komma tillbaka till!

Sitter och gäspar.. Hoppas dagen går snabbt idag!

Måste försöka hitta något i detta hemmet att käka till frukost.. Behövs verkligen handlas, men det får bli imorgon!

Håller tummarna fär Naddie att deras lilla prinsessa kommer ut till dom snart!♥

Ha en trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha! Tycker du inte att hon va duktig?!

Jag stod här hemma o imiterade henne, hahaha. Hon var ju döduktig... tssss :P

Kram

2009-02-08 @ 09:55:45
Postat av: naddie.

guuuud ja :(



melodifestivalen igår var skandal... SKANDAL. hur tänker svenska folket egentligen?



lycka till på jobbet idag!



kram

2009-02-08 @ 11:56:14
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: martina

nä fattar inte heller vad melodifestivalen är på väg, allting var uruselt i princip. lyssna kan man göra, men det kommer inte att slå i världen tror jag. ha så skoj på jobb idag :D

2009-02-08 @ 12:54:37
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0