En trevlig dag!

Har haft en mycket trevlig dag i Ystad idag!
Bebisarna busade och tittade förvånat på varandra=) Om bara några månader kommer dom även kunna leka med varandra!
Fikan var god och det var kul att prata om det som inte alltid alla andra kompisar (utan barn) vill lyssna på=P

Egentligen skulle jag och Dennis till IKEA nu ikväll fick vi för oss för att köpa en matstol, men bilen startar inte. Det gjorde den inte när jag skulle ha den iheller så jag fick låna Evas. Typiskt oxå!
Maria hade en sån stol ifrån IKEA. Jag trodde att den skulle vara jätte ful och helt skranglig, men den var verkligen skit bra! Och precis som vi vill så går den att duscha av=) Så det är bestämt att vi köper sen sån stol och har nu ibörja, sen kan vi köpa en lite finare och större sen kanske! Den amtchar ju inte våra ek-möbler, det e ju synd.. Me man kan verkligen inte matcha allt när man har barn, det måste man lära sig;)

Nu ska ajg gå och försöka prata med min aggresiva sambo som arg surar över en störd bil som han helst vill bränna upp eller vad det va han sa=S

Bjuder på en söt bild här ner från idag=) Resten lägger jag upp på bilddagboken och facebook när jag hinner=P Ska även få en del bilder av Maria!

Trevlig kväll!



Sååå söta!!!

Eller vad tycker ni? Kommentera gärna=)

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Aaw vilken söt bild. Vad de var jämnstora =)

Roligt med bebisträffar hihi

Kram kram

2009-02-04 @ 09:21:34
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: martina

Sjukt söta :) såg dem på facebook oxå, såå söta :D nää jag tror inte heller dem lever lyx alltid, men alla har inte drog problem :P hihi. <3

2009-02-04 @ 12:00:05
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: Mickis - Ung mamma till Lilly

Vilken mysig bild :)

2009-02-09 @ 14:49:05
URL: http://lillyfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0