Ystad ikväll!

Om en halvtimme bär det av till Ystad. Jag och Dennis ska träffa Anniken och Sebastian och käka middag på nån trevlig resturang. Kan nog bli trevligt:)
Blev ingen bowling för Sanna och Daniel ångrade sig och då tyckte inte vi det var så lönt imed att jag kan ändå ite spela och då hade dom bara varit tre som spelat:S Lite synd imed att man förmodligen inte kommer att ha tid att hitta på nått sånt med vännerna nu på ett tag.

Syrran messade innan, hon kommer till mig imorn och ska vara här hela förmiddagen. Hennes buss är i Sjöbo redan halv åtta, då ska vi köpa bullar och köra hem till oss och käka frukost. Sen blir det vetrinären med Brandie och efter det blir det vårdcentralen.

Rejäla rörelser i magen idag, inte så kul..för det gör lite ont när han är så våldsam där inne! Har haft lite sammandragingar och så idag oxå, brukar ju inte känna av det så när man väl känner att det gör lite ont blir man ju helt nojjig:S Men tur som är så är vi ju nära BB ikväll om det skulle behövas, men tvivlar starkt på det! Bebben har nog bestämt sig för att komma ut när vi minst anar det:-P

Nu fick ni lite uppdatering av min söndag. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, antagligen. Jag som trodde du var iväg nu på BB.. Ack så fel jag har :P

Men jag tror fortfarande att han tittar ut innan denna veckas slut.

Hoppas allt är bra annars.

Puss

2008-09-29 @ 12:39:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0