Värsta natten på länge!

Ja detta var verkligen den värsta natten på länge.. Har inte sovit alls knappt. Gick och la mig vid halv elva och fram tlls ett eller nått så låg jag bara och vände mig i plågor! Hade så fruktansvärt ont i magen och det var inte långt ifrån att tårarna kom. När väl smärtan började avta så kunde jag ändå inte sova för jag var så varm och jag kunde inte hitta en skön sov-ställning. Vet inte varför jag hade så sjukt ont i magen:S Det var sidorna av magen jag hade ont i.. Usch:(

Vill bara att du kommer ut snart... Det är ju inte riktigt dags än, men du får mer än gärna komma två veckor tidigare:)
Mamma och Pappa längtar ju efter dig nått fruktansvärt!
Jag har faktiskt en känsla av att den lille kommer komma ut lite innan beräknat, men jag kan ju verkligen ha fel oxå.

Jag har beslutsångest om jag ska ringa min chef och säg att jag bara jobbar denna veckan oxå:S Dom har ju ändå en ersättare redan. Och det känns inte så roligt att jobba när man sover så dåligt som jag gör plus att det börjar bli ganska tungt. Jag är inte stor, men för mig som aldrig vägt mer än 59 kilo är detta tungt!
Jag tror det kommer bli ganska enkelt att gå ner dom tio kilo jag gått upp, för det syns ju inte nån annastans än på magen att jag är gravid så varför skulle det då synas sen?
Låter som jag är jätte fixerad vid min kropp, men det är bara det att det behöver ju inte alltid synas att du fått barn.. Det finns ju faktiskt nått som heter gym och det går nästan alltid att göra nått åt det men det är bara det att många folk är så lata och skyller på att dom inte har tid. Jag tänker i alla fall försöka så gott det går att vara en ung, snygg mamma!

Igår sa dennis att han från och med idag skulle sluta äta godis och dricka läsk.. Hmm får väll se hur det går med det. Är ju inte första gången han säger det:-P Men jag stöttar ju han såklart:)

Ne nu ska jag städa lite i köket som ser ut som ett bombnedslag, sen måste jag hänga upp tvätten, packa ner badkläderna och sen är det nog tid att köra till jobb.

Det var allt för idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch då, din stackare! Är det inte typ förvärkar man kan få? har läst om det.. En kompis till mig hade det också.. Jag tror inte att det blir några problem för dig att gå ner i vikt.. Du har inte gått upp så mycket och det tar en del på kroppen att amma med sen ju och då brukar det gå automatiskt.. Vissa som varit knubbiga innan dom blev gravida kan tillomed gå ner och väga mindre än ad dom gjorde från början! Haha, det är väl typ det jag hoppas på ;)

Ringer dig sen, efter 4..

Och du, jag tycker du borde sluta jobba.. Kan nog vara skönt att gå hemma den sista tiden och bara ta det lugnt.. Förbereda sig lite mer..

Men men, vi hörs sen! Puss & Kram

2008-09-08 @ 10:50:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Anniken

Att inte få tillräckligt med sömn är något som sliter på kroppen. Tycker inte att du ska tveka att ringa chefen om det är så du känner. har de ändå en ersättare borde det ju inte vara några problem.

På tal om din vikt slår jag vad om att du kommer ha tillbaka din normla kropp ganska snabbt utan så mycket träning. Om du aldrig förr har haft svårt för att gå upp ska det nog inte heller vara svårt att gå tillbaka till den normala. I vilket fall som helst kommer du se ut som världens snyggaste, stoltaste och lyckligaste mamman!

Kram på dig1!

2008-09-08 @ 23:35:05
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0