v.39!

Ingen mobil hade kommit idag, hoppas den kommer imorn... Hade nog ändå inte orkat köra och hämta den för dennis jobbar tills åtta.

Ont i magen:(
Tack för alla peppande komentarer i alla fall...fast det just nu känns som att jag hellre dör än väntar en sekund längre på bebben! Men jag får ju stå ut, men gud va jobbigt detta är just nu.

Tror det bästa för mig just nu är en varm dusch, förhoppningsvis försvinner smärta för en stund.
Sen får jag ta och plocka undan lite här i hemmet och ta dammsugaren på ett varv..fast jag egentligen inte alls orkar det. men det kan ju inte se ut som ett bombnedslag!

Beräknat förlossningsdatum: 2008-10-07

Barnet blev till omkring: 2008-01-15

Du är i vecka: 39

Du är i månad: 9

Antal graviditetsveckor och dagar: 38 veckor 0 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 14


Blir det inte bättre snart så får jag väll ringa BB och fråga vad det är som försigår i min mage:S

Håller ut lite till... Snälla bebbe kom tidigare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är nog bara förvärkar.. Men ring till BB, det är aldrig fel att förhöra sig gumman!

Puss & Kram, tänker på dig!

2008-09-24 @ 09:32:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Alexandra

Har du packat väskan än?? hehe (akut väskan till sjukhuset :P )

2008-09-24 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0