V.36..

Så då har man gått 36 fulla veckor idag enligt barnmorskan. Känns helt overkligt, känns som tiden bara rusat iväg. Men jag tror det blir som dennis sa igår, att det är nu tiden kommer gå sakta för lillen är det ända man tänker på imed att det är så nära nu. Både jag och dennis längtar mer och mer för varje dag som går.

Gårdagen var lite stressig, men det kändes skönt sen när man låg i poolen och tränade avslappning.. Då kände man att kroppen faktiskt kunde sluta värka för en stund:-P Det ända dryga är att jag blir sjukt kissig under träningspasset i vattnet, tror bebisen trycker ganska mycket just då. När man sen kliver upp ur poolen så känns det som man väger 100kilo, man hade lixom glömt hur tung man egentligen är.
Sen var det dags för föräldrargruppen att ses för sista gången (om man bortser från bb-visningen nästa vecka). Det var trevligt, tror nog att igår var den roligaste gången.
Sen efter det blev det McD, för jag hade ju inte hunnit käka middag.

Inatt har jag sovit lite bättre, hade i alla fall inte ont. Men det är fan inte lätt att somna. För att föreställa sig ungefär hur det känns så kan ni gemföra det med den varmaste sommarkvällen på året plus att ni inte är ett dugg trötta och ni ligger och vänder och vrider er i värmen. Så känns det ungefär, förutom att jag är sjukt trött men kan ändå inte somna! Och det värsta är att värmen går inte göra sig av med för den finns inne i min kropp:S

Denna dagen händer inte mycket spännande.. Ska nog sätta mig och ringa lite samtal nu, sen blir det jobb och efter det blir det nog bara en lugn kväll hemma. Dennis jobbar till åtta så jag får väll hitta nått sätt att roa mih på.. Städa kanske? Kan ju behövas:-P Jag kan ju inte gå en promenad med Brandie ikväll iheller för hon är så halt så hon knappt kommer ur sin säng:S

Ska ring vetrinären nu + några andra samtal...

Allt för mig idag!


Kommentarer
Postat av: Anniken

Aja, städa behöver du väl ändå inte göra. Tyckte ni hade så sjukt rent och snyggt.

Vad är det jag ser? Var du på McD igår och jag missade dig.:( Måste ha varit när jag hade rast eller något. Eller hur dags var ni där? Jag slutade typ lite över åtta.

Puss!

2008-09-09 @ 09:45:19
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0