Uttråkad..

Lite uppdatering för jag har det ganska tråkigt... Dennis och jag sitter och nördar oss vid vars en data:-P

Imorn kväll ska jag till min Tina på lite tjejkväll, skoj ska det bli:)
Och på måndag ska jag träffa Tilda och fika med henne innan min vattengympa, typ ett år sen vi sågs eller nått:S Hur kunde vi låta det gå så lång tid??? Ska bli underbart att få träffa dig:)

Sköna låtar just nu!
Usher - moving mountains
Ironik - stay with me
Miley Cyrus - See you again

Ja, det va typ dom låtarna som strömmar mest ur högtalarna i detta hemmet just nu;)

Imorn på dagen vet jag inte vad som händer.. Är det fint väder ska vi nog ta in trädgårdsmöblerna i garaget och så tänkte jag putsa lite fönster.. Men som sagt..om det är fint väder!

Tror nästan att jag går och lägger mig istället för att sitta här och muppa mig.. Skriver ändå inget vettigt!

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Anniken

Svar på din kommentar.

Naaw, vad kär du är. Jadå, pratar gärna med dig om jag känner för att prata av mig lite. Det får du med göra ska du veta.

Vi ses och hörs!

Puss.

2008-09-21 @ 00:39:41
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0