Beställt ny mobil!

Varit i Lund för en stund sen, på mediamarkt. Var oxå i Malmö på NetOnNet. Helt sjukt på mediamarkt asså.. Köpte dvd-filmen guldkompassen i fint fördral för endast 29 kr!! Jag frågade om den var felmärkt men nädå! Glad blev ju jag:) Men ändå.. Snart kan dom ju lika bra skänka bort grejorna.
Middagen blev en flottig hamburgare på MAX.

Senast på onsdag ska jag ha fått min nya mobil! :) Beställde den jag la upp bild på. Ska bli skönt och äntligen få sina egna nummer inlagda igen och så..

Ikväll blir det film.. En animerad film som heter Horton eller nått sånt hihi! Älskar verkligen animerade familjefilmer!:) Jag menar finns det nått roligare än Ice Age? Sid är ju bara underbar!

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0