Snart är denna helgen slut..

Tiden går för fort när det är helg:( Imorgon är det måndag igen, hektisk måndag. Sista gången på föräldrarkursen imorgon förutom BB-visningen nästa vecka fast det är inte på en måndag tur som är! Händer för mycket på måndagarna just nu.. Sen är det ju vattengympa imorn direkt efter jobb.

Idag har jag bara varit hemma, skönt! Dennis pappa och farmor kom hit vid tre och åt middag och när dom åkt hem gick jag och dennis och sov middag, det får man lov på söndagar:-P Lite söndagsmys är ju aldrig fel hihi!
Innan i förmiddags låg jag och dennis och kollade rundor på en massa namn-sidor på internet, diskuterade en massa olika förslag..och det verkar äntligen som vi bestämt oss:) Men det är en hemlis! Beror ju helt om han ser ut som en som passar till att heta det när han kommer ut:-P Men det känns skönt att vi i alla fall har ett namn nu.

Om en halvtimme börjar "Ensam mamma söker", och det får man verkligen inte missa! Säsongsstart och allt! Sen efter det ska jag och dennis se en film som han just nu är iväg och hyr.

Dom där grejorna som vi köpte till lillens garderob igår passade inte, det var lite fel mått..störigt! Fattades bara nån centimeter på var sida... Men vi får köra och byta det i veckan.

Imorn måste jag ringa vetrinären, brandie har kliat i sönder sina stackars tassar helt. Måste få nått utskrivet till henne och sen lär vi nog få byta tillbax till det andra fodert igen. Men lär väll få åka dit på en undersökning så det lär nog kosta skjortan som vanligt.. Men vad gör man inte för sin ängel?

Måste ringa en massa viktiga samtal denna veckan, annars lär det väll aldrig bli gjort:S

Ne nu e det tv-dags!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, vad nyfiken jag blir på att höra ert namnförslag, men jag får allt bärga mig ;)

2008-09-08 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0