Uppe med tuppen!

Haha ja det kan man ju lugnt säga... Fast frågan är om ens tuppen är vaken?:-P Gick upp 06.00, vaknade vid 05.00 av att jag var sjukt hungrig:S Så jag väntade en timme för jag visste att dennis ändå skulle upp då oxå.
Så nu sitter jag här, dennis har precis kört till jobb och brandie ligger och verkligen morgon myser brevid mig här i soffan.
Tittar man ut genom fönstret så ser man dimma och åter dimma, men bakom dimman ser det faktiskt ganska ljust ut. Kan idag kanske oxå bli en fin dag? Det var ju helt underbart väder igår:)

När vi var på boolsson igår så hittade jag faktiskt ett par jätte fina stövlar/skor. Brukar aldrig tycka om något därifrån men dessa föll jag starkt för:) Och det bästa var att dom inte var svindyra iheller, 400kr fick jag ge för dom, men det va det värt!
Köpte även en body med Dumbo på till lillen, så nu kan han matcha sitt rum till och med hahaha! Dennis bara skrattade åt mig när han såg hur exalterad jag blev när jag hittade den i affären:-P

Jaha då får man väll se om mobilen hade tänkt komma idag då.. Gör den inte det så ringer jag till tre! För det är fan inte meningen jag ska börja betala för ett nytt abonemang så har jag inte ens fått min mobil än!:S Kan ju vara så illa att det inte alls är deras fel, att det är eftersändningen som tar lite tid.. Men då kan jag ju i alla fall ta och ange min nya adress för min kära mobiloperatör.:-P
Annars bjuder denna fredag på lite ärende inne i byn, tex apoteket, djuraffären och när man ändå är där så kan man ju lika bra titta runt på lite annat oxå hehe! Kommer ju få cykla dit, så då kan man lika bra gå där en stund oxå. Sorgligt nog är ju inte Sjöbo så stort, så gå igenom affärerna där tar nog max en kvart typ haha! Men men..fördriver tiden lite i alla fall.
Ikväll vet jag inte vad som händer..  Får se om vi planerar något kul under dagen. Har verkligen ideetorka!

Har ganska ont i mina ben idag, känns som att jag har legat och haft kramp hela natten men det har ajg inget minne av:S
Tänkte ändå dra på mig lite kläder nu och ta Brandie på en promenad, tror det hjälper mot benen oxå!

Det var allt för mig just nu! Ha en underbar fredag!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Innan slutet av nästa vecka tror jag att bebisen tittar ut! Får väl se om jag har rätt :D

Hoppas att allt gått bra idag o att du mår bra.

Puss & Kram

2008-09-26 @ 15:14:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Anniken

Att vakna med tuppen är faktiskt skönt ibland tycker jag =)

2008-09-26 @ 17:23:10
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0