Uppdatering av dagen...

Var ju hos barnmorskan imorse.. Mitt HB har sjunkit ifrån 105 till 95, inge vidare bra. Så nu måste jag till vårdcentralen på måndag och kolla mitt HB igen och sen skickar dom en remiss till mödravården i ystad. Sen nästa vecka har jag fått ett extra besök hos BM där det då ska ta ett beslut om massa prover behövs ta.
När hon mätte magen för att se hur mkt bebben växt dom senaste två veckorna så gav det samma resultat som för två veckor sen, inte bra. Alltså betyder detta att bebbe inte växt på två veckor, men barnmorskan sa att det kan oxå vara så att han trängt sig längre ner i bäckenet och att det därför var svårt att mäta, så måtten kanske inte stämde. Tror mer på det än att han inte skulle växt. För han är piggare än någonsin där inne och verkar må prima! Antar att detta kan ses positivt att han kanske kommer ut snart!?
Nu måste jag börja käka 2 järntabletter om dagen trots magproblemen:S Så får åka till apoteket på måndag och köpa nått som hjälper mot magen. Hoppas Hb-värdet blir bättre, vill inte riskera att bli dålig under förlossningen:S Vill ju gärna orka föda vårt barn!

Efter BM-besöket blev det en trevlig frulle på McD med Anniken:) En frukostmacka och en Latte satt inte helt fel;)
Sen när jag kom hem ifrån ystad blev det en härlig promenad med Brandie i det fina vädert:) Hade sällskap av Emma i mobilen hehe!
Sen vid ett kom sanna och hon körde nästan precis till jobb. Blev lite te-drickande och snack där med;)
När Dennis kommer hem så ska vi följa med hans mamma till boolsson en sväng. Bättre att hitta på en massa än att bara sitta hemma och glo och hoppas på att bebben ska komma.

Nu blir det vila i soffan en stund tills dennis kommer hem...

Mobilen kom inte idag iheller..Grrr!!!!

So long!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Ja, och gratis yoggi på köpet fick vi ju också ! :) Hehe.

Dumma, dumma mobil. Hoppas den snart hittar rätt.

Hoppas du får en trevlig kväll, själv ska jag snart iväg på ännu ett jobbpass :P

ses!

Puss

2008-09-25 @ 16:01:17
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0