Stackare!:(

Usch jag tycker så fruktansvärt synd om Brandie:( Hon kan knappt stötta alls på sin tass.. Ringde vetrinären igår och fick en tid till ikväll halv sju. Så snart ska hon få hjälp. Det värsta är att om hon ska få medicin utskriven så tar det ytterligare en dag innan jag kan hämta det imed att apoteket stänger sex idag... Vi får se vad vetrinären säger.. Låt mig gissa vad dom kommer säga.. Foderallergi? Det verkar som det är det lättaste att skylla på.

Igår efter jobb körde jag hem och städade lite. Sen kom syrran hit:) Vi lagade mat och bakade, hade en trevlig kväll.

Har sovit lika dåligt inatt oxå. Gick och la mig vid tio, låg vaken till typ tolv sen gav jag upp och tände lampan och gjorde lite suduko för att bli trött. Efter en timme kände jag mig lite trött och somnade en stund, vaknade igen halv tre och fick sätta mig upp i sängen för jag kunde inte ligga ner. Sen somnade jag efter en timme typ och vaknade igen vid halv sex när dennis körde till jobb. Efter det somnade jag igen och vaknade vid åtta..tvingade mig själv att ligga kvar tills klockan var nio. Dryg natt va?

Pratade med min chef igår och vi bestämde att jag slutar jobba nu denna fredagen istället. Känns skönt...
Så nu har man tre dagar kvar att jobba bara.:)

Ne nu måste jag göra mig klar! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Usch, du får hälsa Brandie att hon kryar på sig!

Vad mysigt det låter med ett systerbesök, har hon flyttat till skåne nu igen ett tag?:)

Strongt av dig att våga prata med chefen, tror att du gjorde rätt.

Sköt om dig, vi ses :)

Puss!

2008-09-11 @ 00:52:29
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch, låter hemskt att inte få sova. Tror oxå att du gjorde rätt som pratade med chefen. Inte lätt att göra ett bra jobb om man inte får sova alls. Stackars brandie, ge henne en stor puss från mig! puss o kram

2008-09-11 @ 14:08:16
Postat av: naddie.

man blir nästan helt otålig när man är van vid att kunna läsa ett nytt inlägg på morgonen och du inte publicerat vid den här tiden än :P hoppas allt löser sig med Brandie!!

2008-09-11 @ 15:51:05
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0