Soliga lördag:)

Fint väder idag oxå! Vilken lyx!
Har precis kommit hem ifrån Malmö. Var först på burlövscenter, köpte foder till brandie och sen hittade vi även nån andra fynd:) Dennis hittade ett par skor och jag hittade ett par rullor, har inga rullor så jag blev jätte glad när jag hittade ett par jätte fina på stadium för endast 249kr, wow!
Sen blev det även en sväng inom nyöppnade mediamarkt där det var svinit mycket folk. Och när vi ändå var i malmö blev det en runda på ikea oxå, men köpte inget för vi har blivit ekonomiska:-P Nä men vi sparar undan alla pengar vi kan nu till vi ska till ullared och shoppa loss:-P

Igår hände inte så jätte mycket. Var ju uppe med tuppen och sen gick jag och brandie en morgonpromenad som var mysig men kall, riktigt kallt på morgonen nu! Sen när dennis kom hem blev det till ystad Willys och storhandla, så nu är kylen och frysen glada igen:-P Hämtade även min mobil igår:) Äntligen!

Snart ska jag och dennis ut och cykla en sväng i det fina vädert! Får ju göra lite olika saker nu och se om det finns nått som gör att bebben vill titta ut hehe!
Ne ska se om han klippt klart gräset så vi kan sticka!

So long!


Kommentarer
Postat av: Anniken

Ååå jag gillar att rulla. Sticker gärna ut på hjulen tillsammans med dig någon dag.

Sorry för mitt obeslutsamma jag igår..men vi ses imon!

Kramis!

2008-09-27 @ 16:08:42
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0