Snart mamma?

Snart... När som helst? Orkar knappt vänta längre!

Beräknat förlossningsdatum: 2008-10-07

Barnet blev till omkring: 2008-01-15

Du är i vecka: 38

Du är i månad: 9

Antal graviditetsveckor och dagar: 37 veckor 1 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 20


Dom senaste dagarna har bestått av en massa fikande bara:) Fika med Sanna och Therese i måndags, avskedsfika för Malin i går och idag fikade jag här hemma med Sanna.
Syrran var här igår kväll och umgicks med mig lite oxå:)
Imorn blir det malmö med eva, titta på gardintyg till lillens rum. Sen blir det ystad med älskling på kvällen, bb-visning..spännande:)
I kväll blir det kanske uppsättning av board och sen blir det film om jag får bestämma;)
Nu ska vi laga lite mat så magen blir glad!

Allt för mig idag..

-Dennis, Lillen och Brandie, mina älsklingar<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jadu, det ska bli kul o följa dig på detta äventyret.. Och det ska bli trevligt att du följer mig sen..

Puss!

2008-09-18 @ 15:10:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: naddie.

hur var bb? :D spännande?

2008-09-19 @ 09:51:12
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0