Så va det söndag igen..

Kvällen igår blev mysig med film och trevligt sällskap. Filmen var till och med bra, men kommer inte ihåg vad den hette:S

Idag är en riktig slappe-söndag.. Låg i sängen till halv tio, sen blev det frukost och efter det har man suttit och nördat sig här framför datorn. Tittade lite på blocket, funderar på att köpa en babybjörn bärsele..ja Pernilla funderar på att köpa nått begagnat:-P Inte så lönt och köpa en helt ny som inte är speciellt billig och sen tycker man inte ens om att ha bebben i den ens. Därför är det bättre att köpa en begagnad och skulle man då inte tycka om det så har man inte slängt så mycket pengar på det. Men mitt krav är att den ska inte vara äldre än ett år, den ska se någerlunda ny ut och den får inte kosta mer än 350kr! Så jag får se om jag hittar nån hehe:-P

Ikväll blir det kanske middag och bowling med lite vänner:) Hoppas där är plats till oss på bowlingen. Annars kanske vi kan hitta på nått annat skoj. Kommer nog på nått..

Sitter och lyssnar på musik. Finns två låtar som jag sliter ut lite nu som gör mig på bra humör, varför vet jag inte:-P
Miss Li - Oh Boy
Miss Li - I cant give you anything

Imorgon blir det vetrinären med Brandie, hoppas dom kan hjälpa mig.. Känner mig helt hjälplös just nu. Jag borde kunna hjälpa min hund! Men vet verkligen inte vad jag ska göra..
Sen blir det vårdcentralen och kolla mitt HB. Suck.. Har en känsla av att det inte blivit mycket bättre. Just nu sitter jag lixom rakt upp och känner att jag hade kunnat svimma vilken sekund som helst..inte kul.

Nu ska jag ta tag i tvätten!

Allt för mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0