Så underbart skönt!

Det är så fruktansvärt skönt att få sova på natten! Jag njuter av varje minut jag får sova. Gick inte upp försen kl var halv elva idag, underbart!

I förrigår kväll var Tina och Jojjo här, riktigt trevligt att träffa dom. Har inte träffat min Tina på så länge, har verkligen saknat henne! Men nu fick jag en dos av henne så jag klara mig nån vecka i alla fall:-P

Igår var jag i Malmö med Eva och köpte gardintyg till lillens rum. Det blev vita gardiner med lite silvriga trådar i, jag vill inte ha nått märkvärdigt i med att rummet är ganska färgglatt.  Blev även en del andra affärer och jag hittade en jätte fin tröja som både går ha nu när jag är en tjockis och sen när jag förhoppningsvis är smal igen;-P
När vi kom hem blev det till att vila middag på soffan en timme för kroppen klagade lite, fick en del sammandragningar som inte var nådiga!
Sen när dennis kom hem gjorde vi oss i ordning och åkte upp med eva till kyrkogården. Två år sedan Tommy dog igår. När vi varit där körde jag och Dennis till Ystad, och det blev mat på McD med trevligt sällskap:) Anniken fick rast precis när vi hade beställt så hon satt och åt med oss, men sen fick hon hoppa in bakom kassan igen för det kom ett busslass med folk hehe!
Sen körde jag och Dennis till BB där vi trffade dom andra i gruppen och sen började vår bb-visning. Det var faktiskt ganska intressant och man känner sig lite lugnare nu.
Man vill bara att det ska vara dags så att det kan vara över och så man får hålla sin bebis, sen samtidigt så är man så nervös så man vill inte att det ska sätta igång hehe!
När vi kom hem kollade vi på film och sen var klockan mycket så det blev att sussa kudden:)

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. Jag ska i alla fall städa så fort jag skrivit klart här. Sen ikväll kanske vi ska hem till en kompis.

Bebisen är verkligen hårdhänt där inne. En stark krabat:) Gör faktiskt riktigt ont emellanåt när han sparkar en på revbenen ellernått sånt kul... Men det är det värt!:)

Tänkte lägga upp nån bilder på bebbens rum nu. Det ända som fattas är ju gardiner, lite väggdekoration och mer leksaker hehe!

Magbilden får vi vänta med, har inte fått tillfälle att fota den. Behöver dennis hjälp om fotot ska bli bra:-P

Allt för mig!









Kommentera gärna! :)

Kommentarer
Postat av: naddie.

Gud vad fint det blev Pernilla! :D

2008-09-19 @ 12:00:59
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefint gumman! Puss

2008-09-19 @ 12:03:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: Rebecca

Vad fint rummet blev :) kram

2008-09-19 @ 14:19:57
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: Anniken

Hehe, blev ett snabbt avslut på min rast. Danskjävlarna skulle köpa 20 menyer :P



Hur gick det för Dennis med lustgasen?? :P

Du måste berätta om studiebesöket sen, du vet ju att det kanske blir min arbetsplats en gång i framtiden , =)



Och du får hälsa Dennis att ni lyckats få ihop ett ortoligt fint barnrum. Nästan så min målare till man blir avundsjuk:P



Vi ses snuttan!

Puss

2008-09-20 @ 10:17:00
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Alexandra

blev mycket fint!!! kram

2008-09-20 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0