Orkar snart inte mer!

Fikan i Ystad med Tilda igår blev jätte trevlig, precis som alltid när man umgås med henne:) Hon följde med mig hem till sjöbo sen och tittade på vårt hem och lite sånt. Var underbart att träffa dig! Och du och Pojken din får komma hit när bebben kommit:) För absolut inte gå ett helt år till nästa gång!

Dennis och jag gick en promenad med Brandie igår kväll, allt kändes bra..hade lite lite ont i magen bara men det är ju inget ovanligt. Men sen när vi gick och la oss så började det att göra mer och mer ont. Det var lixom inte bebismagen utan det kändes ungefär som att nån tog mina tarmar och vred allt vad  dom kunde! Det gjorde så jävla ont så det till och med började kännas bak i ryggen! När man har så ont nånstans brukar smärtan försvinna lite och komma igen.. Men nä! Detta var intensiv smärta i NIO timmar! Efter tre timmars plågande i sängen fick jag gå och in och duscha och se om det hjälpte med lite värme, hjälpte en stund. Sen flyttade jag ut i soffan med täcke och kudde och slog på tv.n.. Låg där sen till sju i morse när dennis stack till jobb... Flyttade då in i sängen igen och fick sova i alla fall tre timmar tills klockan var tio. Det var så jävla obehagligt i med att man inte visste vad det var och vad det berodde på? Och sen att det gjorde så fruktansvärt ont och jag kunde inte göra ett skit åt det! Snälla gud ge mig inte en till sån natt! Orkar snart inte mer!!!!

Idag händer ingenting tur som är! Ska snart gå och försöka sova nån timmar till för hela kroppen är som spagetti.
Sen ska jag orka mig ut och kolla posten och se om min mobil kommit, i så fall så ska jag nog hämta den ikväll med dennis för jag orkar inte köra nånstans själv idag.
Hade behövt tvätta nån maskin tvätt idag, behövs dammsugas oxå.. Men orkar jag det? Får väll se om jag piggnar till efter nån timmes vila och en dusch.

Älskar Dennis över allt annat! Är så glad att han finns här för mig, utan han hade jag aldrig orkat. Blev glad igår när jag fick höra att han tyckte jag varit en dröm under min graviditet. För allt annat han hade fått höra från folk han känner hade han sluppit. Känns ju skönt att veta att man inte varit en pest. Jag är nog ganska snäll när allt kommer omkring;)

Ska gå och vila nu.. Vill bli människa igen!

Kommentarer
Postat av: naddie.

usch :( låter inte som en trevlig natt! Inte lång tid kvar nu, vi får hoppas den lille beslutar sig titta ut tidigare så du slipper fler jobbiga nätter ;)

2008-09-23 @ 11:00:28
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anniken

Usch, usch. Hoppas att du mår bättre nu och att du får vila upp dig ordentligt idag.

2008-09-23 @ 11:51:09
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Emma

Håll ut gumman! Snart kommer den sötaste bebisen du kan tänka dig! :)

Puss & Kram

2008-09-23 @ 15:19:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0