Ny mobil kanske?

Min mobil har ju slutat fungera.. Har varit i sönder i nog en vecka så jag har lånat en av dennis gamla mobiler.. Men har inte alla nummer på sim kortet så allt har blivit helt jobbigt.
Men nu funderar jag starkt på att kanske köpa ny mobil, lite sorgligt imed att jag inte haft den jag har nu så länge..men men.. Funderar på att skaffa mig en Sony Ericsson W980i. Tycker om när man kan fälla ihopa mobilen:)




Just nu är Dennis och jobbar.. Vet inte riktigt när han kommer hem ikväll. Men han har lovat att vara ledig imorn i alla fall:)
Jag vet inte riktigt vad jag ska pyssla med idag faktiskt... Inget bestämt. Ganska skönt. Tänkte att jag kanske kunde putsa fönsterna om jag orkar.. Hade ganska ont i magen för en stund sen och man vill ju inte överanstränga sig eller nått..
Får se vad jag hittar på med... Måste i alla fall gå en promenad med min Brandie.

Igår va syrran här. Jag mådde inte så bra framåt kvällen, var mest gråtig så det var mest jobbigt alltihopa.. Men hade jag mått bra hade vi nog haft trevligare:) Vi hade ju trevligt i början i alla fall:)
Det är inte så lätt när hormonerna och alla känslor bara exploderar i kroppen på en och man vet inte var man ska ta vägen... Man vill helt enkelt bara stänga in sig i ett mörkt rum och gråta.. Kanske inte det bästa sättet att hantera det? Dennis ryckte upp mig lite tillslut igår och sen pratade jag och jusse även igenom vad som gjorde att jag fick ett litet utbrott. Så det ordnade ju sig tillslut. ganska mycket påfrestningar i vardagen just nu och jag blir lätt trött och sen alla känslor inför förlossningen som bara bombar en! Försöker inte tänka så mycket, men tankarna tvingar sig på ändå..
Vill bara ha vår son här nu i fanmnen och känna att allt är bra och att oron är över...

Tack för alla kommentarer om barnrummet:) Känns kul och veta att ni tycker vi gjort ett bra jobb:)

Usch va jag är slö idag... Får väll ta och slänga in en maskin tvätt så man blir av med högen nån gång.. och sen kanske man borde duscha så man blir människa igen.

Allt för mig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0