Ny design på bloggen:)

Ja som ni ser så har jag ny design på min fina blogg:) Det är Natalie som gjort denna fina blogg till mig, jag tackar igen:)

Gårdagen blev Malmö, jobb, hem och städa, hämta Dennis och sen varma mackor:) Helt okej dag faktiskt. Är glad att jag och Dennis kan diskutera så som vi gör, innan kunde vi knappt säga nått negativit till varandra för då bröt helvetet lös hehe! Men vi har väll vuxit och mognat nu under tiden jag varit gravid, kanske kommit underfull med att det inte går att skrika och gorma för minsta lilla sen när man har en liten att tänka på.

Usch va trött jag är idag. Hade hellre stannat hemma med Brandie.. Men man måste ju jobba. Två veckor och tre dagar kvar nu = 13 arbetsdagar, sen ska Pernilla få vara ledig:)

På fredag kanske Anniken, Malin och Sanna kommer hit så ska vi käka middag och snacka massa skit ;-P Hoppas bara att alla kan så det inte är nån som behöver jobba:S
Tror faktiskt inte att det blir nån målning denna helgen iheller, vi är bortbjudna på tre ställen på lördagen och vet inte riktigt hur vi ska lösa det:S Och det känns som att man bara vill ta det lugnt på söndagen om man flängt runt hela helgen. Plus att vi hinner ändå inte göra klart allt på en dag och då måste alla möbler stå i ett annat rum till nästa helg igen kanske och då blir det bara stökigt och rörigt.

Jag får nog ta och väcka min vovve som ligger och sover i vår säng, hon har inte rest sig sen jag gick upp för en timme sen. Hon brukar ändå vilja gå ut, men nädå! Idag är hon trött hehe! Men hon får faktiskt gå ut ändå för annars lär hon vara super kissig när jag kommer hem kl fyra.

Ni får gärna kommentera vad ni tycker om min nya design på bloggen:)

Allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Guud vad fint ) Hon måste vara en baddare på designer. Nästan så att hon får hjälpa mig med. Haha förresten skulle jag hjälpa Malin med hennes design i förgår, du ska få höra på fredag hur det gick :P

Puss

2008-09-03 @ 10:09:11
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0