Nedräkning...

Japp nu är det nedräkning tills helgen börjar:) Om 6 1/2 timme börjar i alla fall min helg, skönt!
Denna helgen är ju ganska fullspäckad, men det ska nog bli lite tid över till att slappa oxå hihi!

Har precis vikt en massa tvätt och lagt in i garderoben, sen har jag även dragit av sängkläderna, men några nya orkar jag inte sätta på så det får dennis göra när han kommer hem, han slutar ju trots allt tidigare än mig idag;)
När jag kommer hem idag blir det städning, tur som är så slipper jag städa allt själv för Dennis är ju hemma:) Sen ska han till IKEA och köpa lite belysning till vårt hem och även saker till att fixa lillens garderob så man kan få ordning där nån gång!
Jag tror vi har planerat att vi ska måla nästa helg, om det inte dyker upp nått annat viktigt

Nu har syrran blivit skånebo igen. Ja i alla fall tills november, sen blir hon afrikan och efter det vet man aldrig vart hon tar vägen:S Men hon har i alla fall ett hem och ett jobb nu innan hon åker så det är ju bra! Hon sa igår att hon snart skulle komma och hälsa på:)
Vi lär nog gå om varandra på Alexandras kalas imorn, för jag ska dit på dagen och det verkade som att hon ville dit på kvällen. Men men vi får ju ses en annan dag.

Jag känner verkligen nu för var dag som går hur mycket tyngre jag blir... Det börjar faktiskt bli ganska jobbigt att jobba. Dennis sa till mig att han tyckte det räckte att jag jobbade nästa vecka oxå, men det hade kännts dumt imed att jag sagt att jag ska jobba fram tills den 19.e sep. Så vi får väll se vad som händer... Skönt att han tänker på mitt bästa i alla fall:)

Ne jag får väll ta och klä på mig och fixa lite till här hemma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, det kan jag göra. Passar mig bättre också :)

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!

Puss & Kram!

2008-09-05 @ 19:12:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0