Nån sorts konstig hatkärlek?

Ja det är nog ungefär den känslan jag känner för min bil, min skruttibangbang! Idag tvingas jag köra den till ystad efter mycket klagomål till Dennis! Hans bil är på service så jag får helt enkelt köra min egen... Ska till ystad och fika, sen även vattengympa om jag känner för det för just nu känns det som döden!
Jaha då får vi se hur det går för mig att köra en bil jag knappt kan svänga med för att den har ingen server och är tungstyrd som ett as! Jävla bil! Men ändå vill jag ju ha kvar den.. Så nånstans där inne i mitt lilla hjärta måste bilen ha en speciell liten plats..kanske det? Men en vacker dag blir du utbytt!
Ne nu ska jag inte klaga mer..finns ju folk som inte ens har nån bil. Men ärligt talat så skulle jag hellre cykla till typ affären än och sätta mig i de bilen om jag inte kunde ta dennis, för det är mindre besvär att ta cyklen plus att det inte blir ett helt jävla träningspass!

Snart ska jag köra.. Ska äntligen träffa min underbara Tilda:) Gud va det va längesen och jag tycker verkligen vi borde skämmas som låtit det gå så lång tid! Det är ju ungefär som att skita i att träffa en familjemedlem på över ett år, för det var ju vad vi var..en riktig familj i våra små lyor hihi! Tur jag hade dig då..och tur jag har dig kvar nu<3

Såg inte hela filmen igår kväll.. Jag och dennis blev sömniga och tyckte det lät mycket bättre att sussa kudden istället:-P Men det vi såg va ju ganska bra..lite långdragen och lite för barnslig emellanåt kanske. Men jag tycker om barnfilmer:)

När bebben anländit så får jag nog be om ett läkarbesök så dom kan se om alla mina revben är hela och sitter på plats..För det va ju gud va du ska misshandla din mamma! Kan du ite komma ut istället så vi kan få älska dig lite! Just nu är du bara otroligt jobbig där inne. Antar att jag kommer gå två veckor över tiden eller nått bara precis för att ajg har världens vildaste bebis där inne! Kom ut!

Det är nått skumt med Brandie.. Om man säger så här: jag har fått en ny accecoar som jag har klistrad i röven och det är en liten schäfer! Sjukt jobbigt... Älskar henne mer än det mesta på denna jord, me orkar snart inte med hennes skumma beteende längre. Hon verkar känna på sig att nått är på väg att hända.. Hon lämnar mig inte ifred en sekund! Och skulle jag vara mer än två meter ifrån henne så är det panik! Du får lov att vara mattes älskling..men du behöver inte hålla koll på mig hela tiden! Suck... Hoppas det blir bättre sen när hon slutat oroa sig.

Ne nu ska jag gå och dricka nått för det snurrar lite i planeten...

Uppdaterar later...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0