Misslyckad bakning!

Ja det kan man lugnt säga.. Skulle ju vara så duktig och baka, men allt blev bara skit. Äpple/kanelmuffinsen blev FÖR klara, chokladmuffinsen blev inte klara och kladdkakan blev alldeles för kladdig så den gick i sönder när jag vände formen..snyft! Jaja..Jag är inte så händig i köket, det får ni stå ut med;)

Dennis jobbar..är väll hemma vid halv tio. Ensamt. Är glad att jag har Brandie:) I för sig så har jag ju en Bebbe i magen som leker vilde så det är svårt att känna sig helt ensam och övergiven hehe!

Ska dammsuga nu, sen ska jag duscha och vänta på min älskling tills han kommer hem, ge han en bamse kram och berätta för han hur mycket jag älskar han:) sen ska jag nanna Zzz! Måste ju vara pigg imron när töserna kommer;) Ska bli skoj att snacka tjejsnack och bara vara:)

So long!

- Dennis, Bebben och Brandie♥

Kommentarer
Postat av: Anniken

Ja som sagt, ser fram emot morgondagen. Hoppas på att dagen går fort men att kvällen blir urlång med mycket mys :)

Känn dig inte dålig i köket, alla misslyckas. Får hoppas att jag får ihop någon paj imon iaf :P Så vi får någon mat i magen :P

Ses! Puss

2008-09-04 @ 22:08:42
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kan inte kalla kakorna misslyckade. De var ju jättegoda!! =)

2008-09-08 @ 17:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0