Mår bra idag:)

I natt fick jag sova..underbart! Gick och la mig runt tio och gick upp vid halv tio imorse. Så idag känns det som jag mår riktigt bra faktiskt!

Lotta har varit här idag, vi fikade och pratade en massa om allt mellan himmel och jord! Det var riktigt trevligt att få träffa henne:) Har ju trors allt varit väldigt bra vänner en gång i tiden. Och jag kan inte klaga på andra när jag inte är så bra på att höra av mig själv alltid. Hoppas vi ses igen snart och att vi inte låter det gå lika lång tid till nästa gång.
Hon var även en pärla och fixade mina ögonbryn som jag så längtat efter att få fixade. Så nu ser dom inte ut som värsta buskarna längre:-P

Min mobil kom inte idag iheller.. Börjar ana att lappen kanske kommit fel, att den kanske kommit till vår förra adress:S Hoppas inte det, hoppas den kommer imorn.

Har precis valt ut en massa julgardiner, julduk, jul-bordstabletter och julsängkläder ifrån elloskatalogen. Så vi ska beställa det över internet sen. Vi kommer få rikitgt mysigt här till jul:)

Ikväll vill jag hitta på nått... Håller på att bli helt galen av att bara gå här hemma och glo! Men vad kan man hitta på? Känns som att ju mer jag är hemma, desto mer tänker jag på att jag vill att bebben ska komma.. Och då kommer den säkert ta ännu längre tid på sig.

Ne ska fan ta tag i detta nu och prata med min sambo om vad vi ska hitta på med ikväll. Annars kan jag ju alltid gå en promenad med Brandie i alla fall..

Imorn blir det barnmorske besök vid nio sen träffa sanna.

Allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Anniken

julsaker? Nu?! :P

Ja man ska ju vara ute i god tid hehe. Synd att jag inte kommer vara hemma då så att jag kan få se julmysigheterna men antar att jag får se det på någon bild på bloggen=)

Hur dags blir det Ystadbesök imorgon? Jag jobbar nämligen inte särkilt mycket då.

Puss!

2008-09-24 @ 21:08:01
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0