Lyckad tjejmiddag:)

Det blev verkligen en lyckad kväll igår, jag hade jätte trevligt! Åt god mat och sen en massa kakor, man blev ju proppmätt! Många roliga samtalsämnen med töserna;-P Blev ganska sent, jag tror dom körde försen vid halv två. Det är rekord för mig haha! Är van vid att gå och lägga mig senast halv elva nu när man är så trött alltid.. Men jag antar att vi hade så kul att jag inte hann märka hur trött jag var:-P

Idag låg vi i sängen till nio tror jag, sen hamnade vi i soffan för dennis satt vid min data och där somnade jag en liten stund.. Sen var vi tvugna att äta frukost och börja göra oss klara för att köra in till malmö. Vi gick först en runda på IKEA och köpte lite saker som behövdes, tex grejor till att fixa lillens garderob, köpte oxå present till alexandra:) Sen körde vi hem till alexandra och där blev det fika och massa snack med släktingar mf. Vid fem körde vi hem och då var det nästan dags för nästa ställe direkt... Klockan sex var vi hos dennis mamma och käkade smörgåstårta och lite sånt.
Har precis kommit in till oss igen, dennis körde precis till tomelilla dit han var bjuden. Så nu är det jag och Brandie resten av kvällen, ja och lillen i magen såklart:-P
Men tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig för jag mår inte så bra.

Tack töser för en helt underbar kväll med er igår:)

So long!

tjejmiddag 5/9


Kommentarer
Postat av: Anniken

Tack själv! :) Man kan inte kalla kvällen mer än superlyckad. Tror det stämmer som du skriver, vi hade för kul för att hinna tänka på hur mycket klockan va.

En sak som är säker är att vi måste göra om det !

Kramar!

2008-09-08 @ 10:49:19
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack själv för en hellyckad kväll gumman! Måste göras om! Kom ihåg att du finns i min hjärna (och hjärta) ;)

pussar

2008-09-08 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0